Intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri.
Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata.
Arta emotionala a persuasiunii ajuta la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalti isi doresc sa fie influentati.
Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente, ci numai pe caracterul personal.
Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt.
Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor.
Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.
Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance.
Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul.
Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca si topul Creativity 50, realizat de 4A.
Harris a fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor 100 de oameni care dau maretie publicitatii.
Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.
Radicala | Persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente ci numai pe caracterul personaljason |
---|
Lifestyle este un concept care cuprinde tot ceea ce se referă la modul în care oamenii trăiesc, se îmbracă și interacționează în societate.
Acesta include alegeri legate de modă, sănătate, dietă, hobby-uri și obiceiuri de viață.
Brandurile care adoptă stilul de viață promovează valori precum bunăstarea, confortul, individualitatea și estetică.
Oferind o gamă variată de produse și servicii, brandurile axate pe lifestyle încurajează consumatorii să adopte un stil de viață care să reflecte personalitatea lor unică și să îmbunătățească calitatea vieții.
Prin intermediul produselor sale, brandurile de lifestyle ajută oamenii să își exprime identitatea, să își dezvolte pasiunile și să se conecteze cu comunitatea din care fac parte.