„Intamplarea a facut ca, la deschiderea masteratului de Didactica a literaturii universale, la Facultatea de Litere a Universitatii de Stat «Alecu Russo» din Balti, cursul de Arta a naratiunii sa-mi revina mie.
Am considerat ca acest volum poate fi folosit si ca suport de curs pentru studentii de la acest program.
Indraznesc sa cred ca lucrarea de fata ar putea fi utila si pentru studentii de la masteratele de literatura romana, la cursurile de formare profesionala de la nivelul studiilor de doctorat etc.
Cartea este pentru toti cei interesati de evolutia romanului, de arta naratiunii, de placerea, bucuria si riscurile meseriei de romancier.
” (Maria Sleahtitchi).
Cartier este un conglomerat francez de bunuri de lux cunoscut pentru bijuterii, ceasuri și accesorii rafinate.
Iată câteva puncte cheie despre Cartier: 1.
Fondator: Cartier a fost fondat la Paris, Franța, în 1847 de Louis-François Cartier.
Inițial, compania sa concentrat pe realizarea de bijuterii și ceasuri de înaltă calitate.
Patronaj regal: De-a lungul anilor, Cartier a câștigat o reputație pentru măiestria și designul său, câștigând patronajul regal de la diferite curți europene.
Designuri iconice: Cartier este renumit pentru crearea de modele iconice și atemporale.
Unele dintre creațiile sale notabile includ ceasul Cartier Tank, ceasul Santos de Cartier și brățara Love.
Bijuterii de înaltă: Cartier este renumit pentru bijuteriile sale de înaltă, cu pietre prețioase excepționale și modele complicate.
Brandul a creat unele dintre cele mai rafinate și valoroase piese din lume.
Ceasuri: Cartier este un jucător important în industria ceasurilor de lux.
Ceasurile lor sunt cunoscute pentru precizie, măiestrie și design-uri distinctive.
Marochinarie: Pe lângă bijuterii și ceasuri, Cartier produce o gamă de articole din piele de lux, inclusiv genți de mână, portofele și accesorii.
Parfumuri: Cartier are o linie de parfumuri care reflectă eleganța și rafinamentul mărcii.
Unele parfumuri populare includ „Must de Cartier”, „Declarație” și „La Panthère”.
Prezență globală: Cartier are buticuri și o prezență globală în marile orașe din întreaga lume, găzduind o clientelă de elită.
Moștenire bogată: Cu o istorie de peste un secol, Cartier are o moștenire bogată și este considerat unul dintre cele mai prestigioase și recunoscute mărci de lux.
Cartier este adesea asociat cu angajamentul față de măiestrie, inovație și eleganță atemporală.
Brandul a lăsat o amprentă semnificativă în lumea bunurilor de lux și continuă să fie un simbol al rafinamentului și prestigiului.