Ingrediente: Sirop de fructoză, apă, extracte de plante, în proporție variabilă: lichen de piatră (lichen islandicus), frunze de măslin (olieae folium) 2% , turmeric (curcumae longae rhizoma), extract total de trifoiste de baltă (menyanthidis folium) 0,2% – min.
20%, antioxidant: vitamina c, conservant: sorbat de potasiu.
Efect: Antibacterian, antiviral, antifebril, antiinflamator, imunostimulent, expectorant.
Recomandări: Stări febrile, răceala, gripă, amigdalită, faringită, bronșita, cistite.
Contraindicații: Diabet, hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului.
Efecte secundare și interacțiuni: La dozele recomandate nu au fost semnalate efecte secundare sau interacțiuni medicamentoase.
Mod de administrare: Sugari 1-12 luni: 2,5ml de 3 ori pe zi.
Copii 1-3 ani: 3-5 ml de 3 ori pe zi.
Copii 4-6 ani: 6-7 ml de 3 ori pe zi.
Durata unei cure obișnuite este de 7-14 zile.
Ingrediente | Sirop de fructoza apa extracte de plante in proportie variabilalichen de piatra (lichen islandicus) frunze de maslin (olieae folium) 2 turmeric (curcumae longae rhizoma) extract total de trifoiste de balta (menyanthidis folium) 02 min 20 antioxidantvitamina c conservantsorbat de potasiu |
---|---|
Efect | Antibacterian antiviral antifebril antiinflamator imunostimulent expectorant |
Recomandari | Stari febrile raceala gripa amigdalita faringita bronsita cistite |
Contraindicatii | Diabet hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului |
Efecte secundare si interactiuni | La dozele recomandate nu au fost semnalate efecte secundare sau interactiuni medicamentoase |
Mod de administrare | Sugari 112 luni25ml de 3 ori pe zi |
Copii 1-3 ani | 35 ml de 3 ori pe zi |
Copii 4-6 ani | 67 ml de 3 ori pe zi |
Fares România este un brand românesc de produse naturale, specializat în dezvoltarea de suplimente alimentare și produse de îngrijire personală.
Misiunea brandului este de a oferi soluții eficiente pentru sănătatea și bunăstarea consumatorilor, bazându-se pe cercetări științifice solide și tradiții străvechi.
Fares dezvoltă o gamă variată de produse, de la ceaiuri și tincturi, la cosmetice naturale, fiecare formulă fiind adaptată nevoilor specifice ale consumatorilor.
Brandul se angajează să promoveze un stil de viață sănătos și conștient, contribuind astfel la educația consumatorilor în domeniul sănătății și îngrijirii personale.