Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.
Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.
- Lect.
Andreea Mitan .
Pro Universitaria este o editură dedicată publicării de materiale educaționale, axată pe furnizarea de resurse de înaltă calitate pentru studenți și profesori.
Oferind o gamă variată de cărți, manuale și materiale didactice, Pro Universitaria își propune să sprijine procesul de învățare și să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor.
Brandul colaborează cu specialiști din domeniu pentru a crea conținut relevant și actualizat, care să răspundă nevoilor educaționale contemporane.
Pro Universitaria se mândrește cu angajamentul său față de excelență în educație și calitatea resurselor oferite.