Dechor


Pro Universitaria - Branding in secolul xxi rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Pro Universitaria

Pro Universitaria - Branding in secolul xxi rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.

- Lect.

Andreea Mitan .

25.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Regula 10X

Regula 10X

48.00 Lei

Despre Pro Universitaria

Pro Universitaria este o editură dedicată publicării de materiale educaționale, axată pe furnizarea de resurse de înaltă calitate pentru studenți și profesori.

Oferind o gamă variată de cărți, manuale și materiale didactice, Pro Universitaria își propune să sprijine procesul de învățare și să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor.

Brandul colaborează cu specialiști din domeniu pentru a crea conținut relevant și actualizat, care să răspundă nevoilor educaționale contemporane.

Pro Universitaria se mândrește cu angajamentul său față de excelență în educație și calitatea resurselor oferite.

25.00 Lei


Categorii Pro Universitaria


Politica de utilizare Contact