In cartea Calea Zen, Osho sugereaza ca zenul ar fi puntea de legatura intre Orient si Occident, intre stiinta si religie.
'Fara stiintaspune OshoOrientul a pierdut foarte mult.
Fara meditatie, Occidentul a pierdut la fel de mult.
Eu incerc sa unesc Orientul si Occidentul, caci numai impreuna vor putea da ele nastere unui tot unitar.
&' Osho il incurajeaza pe cititor sa renunte la 'cunoasterea&' sa acumulata de o viata, sa renunte la tensiunile fizice, emotionale si mentale, sa se relaxeze ascultand discursul sau extraordinar si sa devina astfel receptiv la momentul prezent si la potentialul dinlauntrul sau.
La un deceniu dupa moartea sa, Osho este recunoscut la scara universala ca unul dintre cei mai importanti ghizi spirituali ai secolului XX.
Osho este pe cat de indraznet, pe atat de imprevizibil, 'un mistic nonconformist, incorect din punct de vedere spiritual&', ca sa il citam chiar pe el.
Scopul prolificelor sale invataturi este acela de a crea un 'om nou&', eliberat de ideologiile, doctrinele si dogmele depasite.
Intreaga sa opera reflecta capacitatea sa unica de a intrega spiritualitatea orientala cu gandirea stiintifica occidentala.
Mix este un brand care se specializează în produse alimentare și băuturi, oferind o gamă variată de articole, de la snacks-uri la băuturi sănătoase.
Misiunea brandului este de a oferi consumatorilor soluții nutritive și delicioase, care să sprijine un stil de viață echilibrat.
Mix se angajează să utilizeze ingrediente naturale și să dezvolte produse care sunt accesibile și atrăgătoare.
Brandul promovează diversitatea alimentară și educația nutrițională, încurajând oamenii să facă alegeri conștiente în ceea ce privește alimentația lor, contribuind astfel la un stil de viață sănătos și fericit.