In lucrarea 'Cele patru legaminte&', don Miguel Ruiz ne arata cum apar convingerile noastre limitate, care ne rapesc bucuria de a trai si ne fac sa suferim inutil si continuu.
Avand la baza intelepciunea tolteca straveche, 'Cele patru legaminte&' reprezinta un puternic cod de conduita care ne poate transforma rapid viata, permitandu-ne sa experimentam libertatea personala, adevarata fericire si adevarata iubire.
Continuand traditia lui Castaneda, don Miguel Ruiz extrage esenta intelepciunii toltece, definind in mod clar si impecabil ce inseamna sa traiesti ca un luptator pentru pace in lumea moderna.
Mix este un brand care se specializează în produse alimentare și băuturi, oferind o gamă variată de articole, de la snacks-uri la băuturi sănătoase.
Misiunea brandului este de a oferi consumatorilor soluții nutritive și delicioase, care să sprijine un stil de viață echilibrat.
Mix se angajează să utilizeze ingrediente naturale și să dezvolte produse care sunt accesibile și atrăgătoare.
Brandul promovează diversitatea alimentară și educația nutrițională, încurajând oamenii să facă alegeri conștiente în ceea ce privește alimentația lor, contribuind astfel la un stil de viață sănătos și fericit.