Din indelungata experienta de psihoterapeut care imbina psihologia moderna cu invatamintele marilor traditii spirituale, Ghislain Rubio de Teran a identificat sase suferinte psihoemotionale care ne afecteaza viata de zi cu zi: lipsa stimei de sine, relatiile dificile cu cei din jur, lipsa de incredere in propriile forte, o insuficienta realizare de sine, relatia pe care o avem cu moartea si felul in care ne raportam la suferinta.
De frica sau din obisnuinta, incercam in permanenta sa fugim de aceste suferinte si sa le atenuam, straduindu-ne din rasputeri sa vindecam simptomele in loc sa cautam originea incendiului, a focului care ne mistuie din interior.
Cu ajutorul exercitiilor practice, autorul ne arata cum sa ne vindecam ranile emotionale, astfel incat sa incepem in sfarsit sa ne iubim, fara alte conditii.
Obiectivul cartii de fata (si care ar trebui sa fie practic cel al oricarei forme de terapie) este simplu: nu sa te schimbe, ci sa te ajute sa devii o fiinta care se cunoaste, in armonie cu toate aspectele sale si libera sa-si exprime constient individualitatea in timp ce o accepta pe a celorlalti.
Alte carti aparute la Editura Philobia: Rana de abandon Intuitia Sufletul lumii.
Pret vechi 42.0 Lei
Reducere 50%
Zi | Lipsa stimei de sine relatiile dificile cu cei din jur lipsa de incredere in propriile forte o insuficienta realizare de sine relatia pe care o avem cu moartea si felul in care ne raportam la suferinta |
---|---|
Obiectivul cartii de fata (si care ar trebui sa fie practic cel al oricarei forme de terapie) este simplu | Nu sa te schimbe ci sa te ajute sa devii o fiinta care se cunoaste in armonie cu toate aspectele sale si libera sasi exprime constient individualitatea in timp ce o accepta pe a celorlalti |
Philobia | Rana de abandon |
Philobia este un brand dedicat bunăstării mentale și emoționale, oferind produse și resurse care să sprijine sănătatea psihologică.
Cu un accent pe educație și conștientizare, Philobia își propune să ajute oamenii să înțeleagă și să gestioneze emoțiile și anxietățile.
Brandul promovează o abordare holistică a sănătății mintale, inspirând utilizatorii să își îmbunătățească calitatea vieții prin autocunoaștere și tehnici de relaxare.
Philobia se angajează să ofere soluții accesibile și eficace, devenind astfel un partener de încredere în călătoria spre bunăstare emoțională.