Prin explorarea si dilatarea propriei constiinte, adeptul descopera noi dimensiuni ale capacitatilor sale psihice.
Odata cu trezirea sarpelui kundalini, care incepe sa urce si dinamizeaza toate chakra-ele, adeptul isi trezeste diferite aspecte sau dimensiuni ale constiintei, realizand ca puterile sale mentale sau psihice sunt mult mai mari decat ce isi imagina el.
De vreme ce cele zece Mahavidya sunt frecvent asociate cu trezirea constiintei odata cu parcurgerea diferitelor etape ale caii spirituale, nu este de mirare ca ele sunt asociate cu siddhi-urile.
Conform sadhana-ei tantrice, mantra-ele pe care le primeste sadhaka de la guru-l sau sunt considerate secrete si extrem de puternice.
Spre exemplu, guru-l ii transmite in secret lui sadhaka mantra zeitei, in cadrul unui ritual.
El alege acea mantra particulara pe care o considera potrivita pentru adeptul respectiv.
In pofida impresiei generale ca mantra-ele sunt publice, dat fiind ca sunt publicate in editii tiparite ale tantra-elor, putand fi invocate de oricine, ele nu pot fi transmise cu adevarat decat de catre maestrii spirituali, in timpul unor ceremonii spirituale atent organizate.
Mix este un brand care se specializează în produse alimentare și băuturi, oferind o gamă variată de articole, de la snacks-uri la băuturi sănătoase.
Misiunea brandului este de a oferi consumatorilor soluții nutritive și delicioase, care să sprijine un stil de viață echilibrat.
Mix se angajează să utilizeze ingrediente naturale și să dezvolte produse care sunt accesibile și atrăgătoare.
Brandul promovează diversitatea alimentară și educația nutrițională, încurajând oamenii să facă alegeri conștiente în ceea ce privește alimentația lor, contribuind astfel la un stil de viață sănătos și fericit.