Proaspat casatoriti, Mathilde si Eduard renunta la confort si la siguranta cardurilor bancare, pornind intr-o calatorie de nunta din care nu stiu cand se vor intoarce.
Voiajul lor, de-a lungul a 6000 kilometri ce unesc Parisul de Ierusalim, reprezinta un drum anevoios, o testare a limitelor si o cautare spirituala.
Mana in mana, cu buzunarele goale si dornici sa se apropie de oameni, cei doi tineri vor traversa Alpii, padurile din Balcani, coasta Adriaticii si stepele Asiei Mici.
Asemenea pelerinilor din Evul Mediu, ei vor rabda de foame si vor dormi sub cerul liber; totul pentru a afla cat de solida e credinta lor, cat de mult se iubesc si cata incredere pot avea in oameni.
Philobia este un brand dedicat bunăstării mentale și emoționale, oferind produse și resurse care să sprijine sănătatea psihologică.
Cu un accent pe educație și conștientizare, Philobia își propune să ajute oamenii să înțeleagă și să gestioneze emoțiile și anxietățile.
Brandul promovează o abordare holistică a sănătății mintale, inspirând utilizatorii să își îmbunătățească calitatea vieții prin autocunoaștere și tehnici de relaxare.
Philobia se angajează să ofere soluții accesibile și eficace, devenind astfel un partener de încredere în călătoria spre bunăstare emoțională.