Cercetarea in care ne-am angajat este analitica si speculativa, o ipoteza pe care ne-o inchipuim in anticamera adevarurilor simple si general-consimtite despre romanul secolului XX, fiindca aceste adevaruri sunt asteptate inca spre a fi spuse.
Istoriile sistematice, studiile exhaustive despre romanul secolului abia incheiat lipsesc deocamdata.
Este si prima dificultate majora pe care a trebuit sa o ignoram pur si simplu.
Riscam propria noastra ipoteza intr-un spatiu inca insuficient ordonat si tocmai de aceea ispititor pentru orice calatorie critica.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.