Oamenii – prieteni, rude, colegi de serviciu, agenți de vânzări – ne mint tot timpul.
Zi de zi, oră de oră, în mod constant.
Nici unul dintre noi nu este imun și cădem cu toții victime.
În conformitate cu studiile realizate de cercetători, majoritatea persoanelor au de-a face cu aproape 200 de minciuni zilnic.
Acum, putem face ceva pentru a identifica minciunile.
Cartea Pamelei Meyer aduce împreună trei surse – recunoașterea facială, realizarea interviurilor și un studiu de teren cuprinzător – într-un corp specializat de informații, realizat pentru a ajuta liderii din lumea afacerilor să detecteze înșelătoria și să obțină informațiile de care au nevoie pentru a-și concretiza cu succes cele mai importante interacțiuni și tranzacții.
Cum recunoști minciuna aduce, pentru prima dată, ani de cunoștințe – aflate anterior doar în posesia comunității de informații, în academiile de poliție și în universități – în birourile corporațiilor, la sedințele de management, la interviurile pentru angajare, în desfă - șurarea procedurilor legale și la negocierile de afaceri.
Învață secrete de comunicare pe care până acum nu le cunoșteau decât câțiva oameni de știință, specialiști în interogatorii și din serviciile de informații.
Pamela Meyer este fondator și CEO al Simpatico Networks, o companie de frunte în domeniul social networking privat, care deține și operează rețele sociale online.
Are un master obținut la Harvard, un master în politici publice de la Claremont Graduate School și este expert au torizat în depistarea fraudelor.
Meyer este instruită în tehnicile avansate ale interviului și interogării, în citirea microexpresiilor faciale, în interpretarea limbajului trupului, analiza declarațiilor și în tehnicile de culegere a informațiilor din comportamentul uman.
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.