Editia de fata o reproduce intocmai pe cea din 1966 care a vazut lumina tiparului la Editura pentru literatura si este menita sa repuna in circulatie numele si opera unui mare profesor de filozofie si a unui important om de cultura din perioada interbelica.
Editia este structurata pe cateva capitole, cum ar fi: „Amintiri din copilarie si tinerete”, „Amintiri culturale, didactice si politice”, cuprinzand, intre altele, si corespondenta cu Titu Maiorescu, conferinte si cursuri tinute la Viena, Paris, Geneva, Praga, Oslo si Bruxelles.
Fi | Amintiri din copilarie si tinerete amintiri culturale didactice si politice cuprinzand intre altele si corespondenta cu |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.