Emanuel Badescu (n.
25 august 1952 in orasul Corabia) este bibliotecar in cadrul Cabinetului de Stampe al Bibliotecii Academiei Romane.
Licentiat in istorie, a colaborat cu peste 1000 de articole la revistele Formula AS, Magazin Istoric, Lumea Magazin, Historia, Descopera, la Ziarul de Duminica si la multe alte publicatii.
A publicat volumele 1 decembrie 1918 Alba Iulia-Bucuresti, Imnurile nationale la romani, Bucurestii subt Guvernul Vremelnicesc, Marele foc si alte povesti din Bucuresti.
Este coautor al volumelor Scurta istorie a Regalitatii in Romania, Nicolae Ionescu.
Bucurestii de altadata, De la Vatican la Ierusalim, Bucurestii in vremea lui Carol I (lucrare premiata de Uniunea Scriitorilor), Conspiratia Securitatii, Carol Popp de Szathmári, fotograful Bucurestilor.
Emanuel Badescu este un tezaur viu de istorie bucuresteana.
Ar fi fost pacat ca nenumaratele sale articole despre Bucuresti sa se piarda, risipite in publicatii.
Volumul De toate din vechiul Bucuresti este primul dintr-o serie de autor care va ingloba cele mai valoroase contributii ale lui Emanuel Badescu la cunoasterea in detaliu a istoriei Capitalei Romaniei.
Editura Vremea In anul 1980, Calea Victoriei mai pastra, in preajma bisericii Sf.
Nicolae Tabacu (fosta Popa Cosma sau 'biserica de blestem&'), cateva ramasite din vremea Podului Mogosoaiei.
O adevarata desfatare pentru ochii obositi de aberatii arhitectonice! Acest nucleu, numit candva 'mahalaua Popii Cosma&', considerat vetust de indivizii inculti dar puternici, in mainile carora se afla, de vreo sapte decenii, soarta patrimoniului Capitalei, este vinovat de aplecarea mea spre 'vetust&', spre 'boierie&', spre tot ceea ce 'modernistii&' apreciaza a fi caduc.
Emanuel Badescu.
Vremea este un brand dedicat îmbrăcămintei și accesoriilor pentru sezonul rece, oferind o gamă variată de produse care combină stilul cu funcționalitatea.
Brandul se concentrează pe utilizarea materialelor de înaltă calitate pentru a asigura confortul și protecția împotriva vremii nefavorabile, fără a compromite estetică.
Vremea promovează un stil modern și practic, având în vedere nevoile consumatorilor activi care doresc să se bucure de aer liber, indiferent de condițiile meteorologice.
Cu un accent pe inovație și durabilitate, brandul devine o alegere populară pentru cei care apreciază atât moda, cât și confortul.