Editorul, criticul si istoricul literar clujean Irina Petras propune lectorilor un studiu despre locurile favorite din literatura romana si cea universala, paginile de teorie literara oferind nu putine repere asupra predilectiilor clasicilor autohtoni de la Eminescu si Creanga pana la Norman Manea si Marta Petreu.
Cartea se adreseaza elevilor, studentilor, precum si publicului larg de cititori.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.