Dechor


Pro Universitaria - Diagnosticarea organizatiei | ion popa, ion verboncu, simona catalina stefan

Pro Universitaria

Pro Universitaria - Diagnosticarea organizatiei | ion popa, ion verboncu, simona catalina stefan

  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

CUPRINSIntroducere .

7Capitolul 1 - Locul si rolul diagnosticarii in management1.

1 Clarificari terminologice .

2 De la amatorism la profesionalism in management .

3 Instrumentarul managerial.

Locul si rolul diagnosticarii inmanagement .

23Capitolul 2 - Diagnosticarea – aspecte teoretice si metodologice2.

1 Despre diagnosticare .

2 Diagnosticarea – repere metodologice .

Ce presupune pregatirea diagnosticarii(prediagnosticarea)? .

Care este continutul documentarii preliminare? .

Analiza viabilitatii manageriale si economice .

Evidentierea cauzala a principalelor puncte forte (atuuri) si puncte slabe (disfunctionalitati) .

Diagnosticarea mediului extern al organizatiei;evidentierea oportunitatilor si a amenintarilor(vulnerabilitatilor) .

Determinarea potentialului de viabilitate .

Recomandari strategico-tactice .

Redactarea studiului de diagnosticare.

77Capitolul 3 - Modele si metode de diagnosticare3.

1 Modele de diagnosticare organizationala .

1 Definirea si caracteristicile modelelor de diagnosticare .

2 Modele de diagnosticare bazate pe teoria sistemelordeschise .

3 Analiza campului de forte .

4 Modelul Leavitt .

5 Modelul Six Box .

6 Modelul Stea al lui Galbraith .

7 Modelul congruentei al lui Nadler si Tushman .

8 Modelul 7-S .

9 Modelul Bolman si Deal .

10 Modelul Burke-Litwin .

2 Metode folosite in diagnosticarea interna .

1 Arborele cauzelor (diagrama cauzelor sau diagramaarbore) .

2 Metoda intrebarilor (QQCQCP) .

3 Metoda brainstorming .

3 Metode de diagnosticare a mediului ambiant (extern) -Analiza PESTEL .

4 Metode de diagnosticare globala a organizatiei (interna siexterna) - Analiza SWOT .

110Capitolul 4 - Aplicatie.

Diagnosticarea unei organizatii .

1 Pregatirea diagnosticarii (prediagnosticarea) .

2 Documentare preliminara .

1 Caracteristicile tipologice ale firmei investigate .

2 Managementul companiei si mecanismele defunctionare ale acestuia.

3 Situatia economico-financiara .

3 Analiza viabilitatii manageriale si economice a companiei .

1 Analiza viabilitatii manageriale .

2 Analiza viabilitatii economice .

3 Simptome pozitive si negative .

4 Evidentierea cauzala a principalelor puncte forte si puncteslabe (disfunctionalitati) .

5 Diagnosticarea mediului ambiant al intreprinderii.

Determinarea oportunitatilor si a amenintarilor .

6 Determinarea potentialului de viabilitate al intreprinderii .

1 Determinarea potentialului intern de viabilitate .

2 Determinarea potentialului extern de viabilitate .

3 Determinarea potentialul global de viabilitate alintreprinderii .

7 Recomandari strategico-tactice de amplificare a potentialuluide viabilitate .

8 Postdiagnosticarea .

210BIBLIOGRAFIE .

36.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Know-How |

Know-How |

9.90 Lei

Despre Pro Universitaria

Pro Universitaria este o editură dedicată publicării de materiale educaționale, axată pe furnizarea de resurse de înaltă calitate pentru studenți și profesori.

Oferind o gamă variată de cărți, manuale și materiale didactice, Pro Universitaria își propune să sprijine procesul de învățare și să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor.

Brandul colaborează cu specialiști din domeniu pentru a crea conținut relevant și actualizat, care să răspundă nevoilor educaționale contemporane.

Pro Universitaria se mândrește cu angajamentul său față de excelență în educație și calitatea resurselor oferite.

36.00 Lei


Categorii Pro Universitaria


Branduri business si economie


Politica de utilizare Contact