Paul Emil Miclescu, PEM, dupa cum isi semna, in facultate, proiectele de arhitectura, si cum il numeau prietenii, s-a nascut la 20 mai 1901, odata cu zbuciumatul secol al XX-lea, pe care l-a insotit cu neclintita-i seninatate, aproape in intregime, parasindu-l la 22 martie 1994.
Primii pasi in ucenicia invataturii i-au fost indrumati de cel care a fost mai tarziu dascalul Regelui Mihai, profesorul si compozitorul N.
Saxu, autorul, intre altele, al unuia din imnurile copilariei noastre, Vine, vine primavara.
Si-a continuat apoi studiile la Paris, absolvind, in final, cursurile Scolii de Arhitectura din Bucuresti.
Colegul si prietenul sau, Profesorul Octav Doicescu, intrebat care ii pare a fi cuvantul cel mai potrivit cu care Pem ar putea fi definit, dupa ce a ezitat, spunand ca nu poate fi caracterizata o personalitate atat de complexa cu ajutorul unei singure vorbe, a raspuns totusi: Pot doar da un raspuns de felul lui „Aristofocle” sau „Tolstoievski”; as zice: humortolerantointeligenta.
Erudit, bun cunoscator al limbilor engleza si germana, exprimandu-se intr-o franceza pe care, astazi, marea majoritate a francezilor i-ar putea-o invidia, mai presus de orice, Pem si-a iubit tara si limba, dupa cum veti putea constata daca veti consacra putin timp, drumetind prin vremuri apuse, purtati de volumasul pe care tocmai il aveti in mana.
Volumul cuprinde ilustratiile autorului.
Ultimele pagini ale cartii infatiseaza, pe suport de hartie speciala, fotografii si portrete de familie din colectia Sandu Miclescu.
Totusi | Pot doar da un raspuns de felul lui aristofocle sau tolstoievski |
---|---|
As zice | Humortolerantointeligentaerudit bun cunoscator al limbilor engleza si germana exprimanduse intro franceza pe care astazi marea majoritate a francezilor iar puteao invidia mai presus de orice |
Vremea este un brand dedicat îmbrăcămintei și accesoriilor pentru sezonul rece, oferind o gamă variată de produse care combină stilul cu funcționalitatea.
Brandul se concentrează pe utilizarea materialelor de înaltă calitate pentru a asigura confortul și protecția împotriva vremii nefavorabile, fără a compromite estetică.
Vremea promovează un stil modern și practic, având în vedere nevoile consumatorilor activi care doresc să se bucure de aer liber, indiferent de condițiile meteorologice.
Cu un accent pe inovație și durabilitate, brandul devine o alegere populară pentru cei care apreciază atât moda, cât și confortul.