Lucrarea de fata prezinta un tip de abordare a sistemului psihic uman, in care persoana umana percepe informatia, oarecum neobisnuit, prin procesarea inconstienta a caracteristicilor fizice ale stimulului sau printr-o amplificare a perceptiei.
Astazi, in contextul dezvoltarii exponentiale a inteligentei artificiale, este foarte greu sa anticipam care vor fi abilitatile pe care scoala va trebui sa le pregateasca pentru urmatorii 15-20 de ani.
Un singur lucru ramane constant, si acesta este dezvoltarea unor abilitati de anticipare care tin de legatura cu subconstientul si cultivarea echilibrului emotional.
Idei de acest gen sunt dezbatute aici, pentru a scoate din ascundere anumite capacitati psihice si spirituale pe care omul le are, dar momentan el nu stie ca le are.
Aceasta monografie este o cercetare calitativa asupra fenomenului numit perceptie in viata de zi cu zi, care ne arata ca avem posibilitatea oricand sa ne reprogramam constienta pentru a putea scoate din ascundere o realitate mult mai revelatorie decat cea din prezent.
Cartea poate fi folositoare studentilor la psihologie, psihologilor, medicilor, militarilor si tuturor celor care iubesc stiinta si spiritualitatea.
Ionel Mohirt.
Pret vechi 33.0 Lei
Reducere 11%
Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.
A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.
De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.
În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.
Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.
Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.
În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.
Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.
În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.
Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.
The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.