Dechor


Institutul European - Discursul intelectualilor romani dupa 1989 | camelia cusnir

Institutul European

Institutul European - Discursul intelectualilor romani dupa 1989 | camelia cusnir

  • O stea, bazat pe 1 voturi

Din Cuprins:◊ Intelectualii: aparitia termenului si dificultatea definitiei ◊ Intelectualii romani inainte si dupa 1989.

Diferite abordari ◊ Discursul ieri si azi ◊ Optiuni metodologice ◊ Grupul pentru Dialog Social, scurta prezentareConcluziile cercetarii lasa deschisa intrebarea privind o aparenta criza a intelectualilor, una in plus printre numeroasele crize diagnosticate in decursul timpului.

Autoarea sugereaza ca aceasta noua criza ar fi poate cea a unui model intelectual traditional pus in dificultate de democratizarea mijloacelor lui specifice de comunicare, respectiv de aparitia new media.

Alte cercetari, care au luat ca obiect acest nou spatiu public, au ajuns la concluzia ca democratizarea e indoielnica, semnaland, dimpotriva, proliferarea discursurilor antidemocratice.

Multe publicatii on-line au introdus controlul si monitorizarea forumurilor.

Este sugerata, de asemenea, continuarea cercetarii intr-o directie comparativa (cu Franta, cu alte tari est-europene), o sugestie binevenita.

Discursul.

va deveni, imi permit aceasta profetie, o lucrare de referinta in bibliografia temei.

Mai mult, ar trebui perceputa si ca un stimulent al alternativei critice a discursului intelectual, ca antidot la sclerozele intelectualismului narcisiac.

Mihai Dinu Gheorghiu.

47.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

Cuprins
IntelectualiiAparitia termenului si dificultatea definitiei

Clientii au cumparat si

Despre Institutul European

Institutul European este o instituție dedicată educației și formării profesionale, care oferă programe de studiu și cursuri specializate în diverse domenii.

Cu un accent pe dezvoltarea abilităților și cunoștințelor, institutul se dovedește a fi o alegere populară pentru cei care doresc să își îmbunătățească cariera și să își dezvolte competențele profesionale.

Brandul inspiră utilizatorii să investească în educația lor și să își atingă potențialul maxim prin formare de calitate.

47.00 Lei


Categorii Institutul European


Branduri marketing si comunicare


Politica de utilizare Contact