Dragi părinți, Suntem convinși că vreți ca micuții voștri să fie niște câștigători încă de la linia de start.
Studii științifice recente arată că perioada cea mai bună pentru dezvoltarea inteligenței copiilor este cuprinsă între 3 și 5 ani.
În plus, vârsta preșcolară este ideală pentru deprinderea unei limbi străine.
Învățarea limbii engleze prin intermediul poveștilor și al jocurilor va crește interesul copiilor față de activitățile educative, pregătindu-i pentru școală.
Cărțile de activități Disney English combină învățarea limbii engleze și dezvoltarea inteligenței copiilor prin joc, alături de îndrăgitele personaje din poveștile Disney.
Această serie de cărți le va îmbunătăți nu numai cunoștințele de limba engleză, ci și memoria, raționamentul, discernământul, capacitatea de observație, de calcul, de a face conexiuni etc.
Fiecare carte are șase etape care abordează o temă comună.
Fiecare etapă conține jocuri noi și interesante, a căror complexitate crește treptat.
După terminarea fiecărui joc, le puteți oferi copiilor o recompensă simbolică pentru rezultatele obținute, sporind astfel motivația celor mici, care se vor simți mândri de realizările lor și vor deveni mai interesați de aceste activități.
Disney este un brand și o companie de divertisment recunoscută la nivel mondial, cunoscută pentru gama sa vastă și diversă de produse și servicii.
Compania Walt Disney, denumită în mod obișnuit Disney, a fost fondată de Walt Disney și Roy O.
Disney și a fost înființată în 1923.
Are sediul în Burbank, California, SUA.
Disney este cel mai faimos pentru contribuțiile sale la industria divertismentului, inclusiv filme clasice de animație, parcuri tematice, rețele de televiziune și multe altele.
Brandul include personaje emblematice precum Mickey Mouse, precum și francize populare precum „Star Wars”, „Marvel” și „Disney Princesses”.
Pe lângă diviziile sale de divertisment, Disney are mărfuri și produse de larg consum, inclusiv jucării, îmbrăcăminte, bunuri pentru casă și multe altele.
Brandul are o prezență puternică în diverse aspecte ale culturii populare, iar produsele sale sunt îndrăgite de oameni de toate vârstele din întreaga lume.
Disney deține și operează, de asemenea, parcuri tematice și stațiuni, cum ar fi Disneyland și Walt Disney World, precum și rețele media precum Disney Channel, ESPN și ABC.
Impactul Disney asupra industriilor de divertisment și bunuri de larg consum este semnificativ, iar marca continuă să fie o forță dominantă în lumea divertismentului și a mărfurilor.