Din cuprins: Panem et circenses: teorii ale culturii populare; Figuri mitice si supereroi; Arhetipul vampirului si Dracula; Fecioara-martir si doamna agresiva; Fast-food, consum (ism), identitate; Hiperrealitate si cultura de consum; Efectul de bumerang Volumul subintitulat „Un studiu al culturii populare americane din secolul al XX-lea“ isi propune sa ofere o definitie a culturii populare in general si a problemelor pe care le pune aceasta de obicei.
Apoi se trece la analiza celor mai celebre mituri ce fac parte din cultura populara americana, fiecare avand la dispozitie un capitol intreg.
Printre cele mai importante si mai cunoscute sunt mitul super eroului, al lui Dracula, al imaginii femeii (reprezentate in cultura americana de simboluri ca Fecioara Maria, papusa Barbie, cintareata Madonna etc.
), dar si probleme legate de modul de viata american (incluzind aici celebrele fast-food-uri sau irezistibilul Las Vegas).
La final intra in discutie modul in care aceste mituri au influentat constiinta colectiva, si nu doar cea americana, avind in vedere faptul ca America influenteaza din aceasta perspectiva multe alte popoare.
Pret vechi 25.05 Lei
Reducere 10%
Cuprins | Panem et circensesteorii ale culturii populare |
---|
Institutul European este o instituție dedicată educației și formării profesionale, care oferă programe de studiu și cursuri specializate în diverse domenii.
Cu un accent pe dezvoltarea abilităților și cunoștințelor, institutul se dovedește a fi o alegere populară pentru cei care doresc să își îmbunătățească cariera și să își dezvolte competențele profesionale.
Brandul inspiră utilizatorii să investească în educația lor și să își atingă potențialul maxim prin formare de calitate.