Stim toti vechea poveste deoarece pare realista bogatia lumii saracirea existentelor triumful capitalului lichidarea stiintei de a trai suprasolicitarea finantelor proletarizarea si unificarea stilurilor de viata prin industrializarea gunoiului-kitsch si a produselor de unica folosinta interschimbabile fara sens capitalismul este o masina a degradarii estetice si a uratului lumii.
Dar suntem chiar atat de siguri de asta Stilul frumusetea mobilizarea gusturilor si sensibilitatilor apar din ce in ce mai mult ca imperative strategice pentru diferite brand-uri in fiecare zi capitalismul hyper-consumului este un mod estetic de productie.
In industriile de consum designul moda publicitatea decoratiunile interioare cinematograful produsele spectacolelor incarcate cu seductie sunt create in masa.
Ele transmit emotii si sensibilitate organizeaza un univers estetic proliferant si eterogen prin eclecticismul stilurilor care se desfasoara prin prisma lor.
Peste tot realitatea este construita ca imagine prin integrarea unei dimensiuni estetico-emotionale care a devenit centrala in competitia dintre brand-uri.
Acesta este capitalismul artistic care se caracterizeaza prin ponderea crescanda a pietelor sensibilitatii printr-o opera sistematica de stilizare a bunurilor si locurilor comerciale prin integrarea generalizata a artei a privirii si a afectului in universul consumatorului.
Determinand unui peisaj economic haotic global pe masura ce stilizeaza lumea de zi cu zi capitalismul este mai putin un capcaun care isi devoreaza proprii copii decat un Janus cu doua fete.
Gilles LIPOVETSKY Jean SERROY.
Cartea Romaneasca Educational este un publisher românesc dedicat materialelor educaționale și cărților pentru învățământul preuniversitar.
Cu o gamă variată de cărți și resurse educaționale, brandul oferă suport pentru elevi și profesori în procesul de învățare.
Este ideal pentru părinți și profesori care doresc să investească în educația copiilor lor, oferindu-le materiale de învățare de calitate.