Cu aceasta carte, Cristian Badilita pune ultima caramida la marele edificiu al traducerii celor patru Evanghelii, la care lucreaza de atatia ani.
Volumul de 744 pagini inglobeaza o cantitate impresionanta de munca a lui Cristian Badilitatraducerea extrem de laborioasa a textului si redactarea studiului care il insoteste si a corpului de notesi a colaboratorilor sairedactari, lecturi, corecturi, punere in pagina, coperta, tipar etc.
Editia bilingva prezinta textul in juxtalineara (text in greaca-text in romana); ea este intregita de un amplu comentariu pe capitole, note patristice, indice de nume si de locuri.
Felicitari lui Cristian Badilita pentru rodnica implinire a unui proiect ambitios si util.
Fie ca aceste carti sa aduca bucurie in suflete si lumina cunoasterii in mintile celor care se vor apleca asupra lor!Silvia Colfescu Evanghelia dupa Luca si Faptele apostolilor, redactate de acelasi autor, constituie prima „istorie bisericeasca” a crestinismului.
Ele ocupa un sfert din Noul Testament.
Exista dezbateri cu privire la caracterul „lucanian” al epistolelor sobornicesti, unii biblisti considerandu-le parte a unei trilogii istorico-teologice, dupa Evanghelie si Fapte.
Majoritatea exegetilor contemporani (ma refer in primul rand la Fitzmyer, Bock si Marguerat) accentueaza dimensiunea istorica a scrierii lucaniene in detrimentul altor doua, la fel de importante: biografica si apologetica.
In opinia mea, dipticul „Evanghelie-Fapte” reprezinta un bios, o „biografie”, in sensul antic al termenului, care infatiseaza, pe de o parte, viata si invatatura intemeietorului crestinismului (Evanghelia), pe de alta parte, viata primei comunitati dupa urcarea lui Iisus la cer (Faptele).
Cristian Badilitaeditie bilingva.
Importante | Biografica si apologetica |
---|
Vremea este un brand dedicat îmbrăcămintei și accesoriilor pentru sezonul rece, oferind o gamă variată de produse care combină stilul cu funcționalitatea.
Brandul se concentrează pe utilizarea materialelor de înaltă calitate pentru a asigura confortul și protecția împotriva vremii nefavorabile, fără a compromite estetică.
Vremea promovează un stil modern și practic, având în vedere nevoile consumatorilor activi care doresc să se bucure de aer liber, indiferent de condițiile meteorologice.
Cu un accent pe inovație și durabilitate, brandul devine o alegere populară pentru cei care apreciază atât moda, cât și confortul.