Dechor


Harpercollins Publishers Inc - Everything is f*cked | mark manson

Harpercollins Publishers Inc

Harpercollins Publishers Inc - Everything is f*cked | mark manson

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

From the author of the international mega-bestseller The Subtle Art of Not Giving A F*ck comes a counterintuitive guide to the problems of hope.

We live in an interesting time.

Materially, everything is the best it’s ever been—we are freer, healthier and wealthier than any people in human history.

Yet, somehow everything seems to be irreparably and horribly f*cked—the planet is warming, governments are failing, economies are collapsing, and everyone is perpetually offended on Twitter.

At this moment in history, when we have access to technology, education and communication our ancestors couldn’t even dream of, so many of us come back to an overriding feeling of hopelessness.

What’s going on? If anyone can put a name to our current malaise and help fix it, it’s Mark Manson.

In 2016, Manson published The Subtle Art of Not Giving A F*ck, a book that brilliantly gave shape to the ever-present, low-level hum of anxiety that permeates modern living.

He showed us that technology had made it too easy to care about the wrong things, that our culture had convinced us that the world owed us something when it didn’t—and worst of all, that our modern and maddening urge to always find happiness only served to make us unhappier.

Instead, the “subtle art” of that title turned out to be a bold challenge: to choose your struggle; to narrow and focus and find the pain you want to sustain.

The result was a book that became an international phenomenon, selling millions of copies worldwide while becoming the #1 bestseller in 13 different countries.

Now, in Everthing Is F*cked, Manson turns his gaze from the inevitable flaws within each individual self to the endless calamities taking place in the world around us.

Drawing from the pool of psychological research on these topics, as well as the timeless wisdom of philosophers such as Plato, Nietzsche, and Tom Waits, he dissects religion and politics and the uncomfortable ways they have come to resemble one another.

He looks at our relationships with money, entertainment and the internet, and how too much of a good thing can psychologically eat us alive.

He openly defies our definitions of faith, happiness, freedom—and even of hope itself.

63.20 Lei

Pret vechi 79.0 Lei

Reducere 20%

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

ChallengeTo choose your struggle

Clientii au cumparat si

Despre Harpercollins Publishers Inc

HarperCollins Publishers Inc.

este una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de editură din lume, cu o gamă variată de amprente care publică cărți în diferite genuri și formate.

Iată aspectele cheie ale HarperCollins Publishers Inc.

: 1.

Istorie și context: HarperCollins își are rădăcinile încă de la începutul secolului al XIX-lea, când a fost fondată în New York City.

De-a lungul anilor, compania a crescut prin fuziuni și achiziții pentru a deveni un jucător important în industria editorială globală.

Amprints și diviziuni: HarperCollins operează numeroase amprente și divizii care se adresează diferitelor genuri, audiențe și piețe.

Acestea includ Harper, William Morrow, Avon, HarperOne, Harper Voyager, HarperTeen, HarperAudio și multe altele.

Fiecare amprentă se concentrează pe tipuri specifice de cărți, cum ar fi literatura de ficțiune, non-ficțiune, romantism, fantezie, pentru tineri și pentru copii.

Gamă largă de cărți: HarperCollins publică o gamă largă de cărți care cuprind ficțiune, non-ficțiune, memorii, autoajutorare, cărți de bucate, istorie, politică, afaceri, știință și multe altele.

Compania lansează cărți în diferite formate, inclusiv coperți cartonate, broșate, cărți electronice și cărți audio.

Autori cu cele mai bune vânzări: HarperCollins se mândrește cu o listă de autori premiați și bine vânduți din întreaga lume.

Unii autori notabili publicati de HarperCollins includ J.

Tolkien, Agatha Christie, Harper Lee, Neil Gaiman, Veronica Roth, Sarah J.

Maas și mulți alții.

Acoperire globală: HarperCollins are o prezență internațională puternică, cu birouri și operațiuni în mai multe țări.

Compania publică cărți în diferite limbi și le distribuie la nivel global prin parteneriate cu retaileri, angrosisti și platforme digitale.

Inovație și publicare digitală: HarperCollins adoptă publicarea digitală și tehnologia pentru a ajunge la cititori în moduri noi.

Compania investește în publicarea de cărți electronice, cărți audio și platforme digitale inovatoare pentru a îmbunătăți experiența de lectură.

Angajamentul față de diversitate și incluziune: HarperCollins se angajează să promoveze diversitatea și incluziunea în publicare.

Compania caută în mod activ să amplifice diverse voci și perspective prin cărțile și autorii săi.

În general, HarperCollins Publishers Inc.

este o mare putere în industria editorială, cunoscută pentru istoria sa bogată, catalogul divers de cărți și angajamentul de a conecta cititorii cu povești și idei convingătoare din întreaga lume.

63.20 Lei