Va invitam intr-o calatorie speciala in jurul lumii!Vom face cunostinta si vom degusta preparate de panificatie din mai mult de 30 de tari.
Am organizat calatoria, iar ghidul nostru va fi brutaria Limara, prin urmare nu veti avea altceva de facut, decat sa va alaturati noua si ei.
Vom gusta empanada pe strazile din Buenos Aires, ne vom afunda in valtoarea unui bazar indian cu aroma de condimente si naan si vom manca semla servita cu lapte cald si zahar intr-o casa de vacanta pe malul unui lac suedez.
Vom lua cu noi si maiaua, caci n-o putem lasa acasa.
Pe drum, Limara ne va invata cum s-o ingrijim, s-o hranim si sa coacem cu ea daca vom avea pofta.
Vom observa ca painea si aluaturile dospite arata altfel in fiecare tara, cu toate ca sunt inrudite.
Gogoasa ungureasca are verisori olandezi, chiar si kenyeni, americani si italieni.
Cozonacul nostru impletit, in Israel este mai sarat si presarat cu mac, iar in Finlanda este imbogatit cu cardamom si scortisoara.
Vom observa ca retetele trec peste granite, continente, se influenteaza reciproc si ca toate, fara exceptie, au efect asupra papilelor noastre gustative.
Ne vom intoarce acasa cu 72 de retete, multe experiente si cunostinte, deoarece fiecare paine, cozonac sau gogoasa ne va istorisi propria poveste.
Casa este un brand dedicat designului interior și soluțiilor de amenajare, oferind o gamă variată de produse pentru a transforma orice spațiu într-unul elegant și funcțional.
De la mobilă și decoruri, la textile și accesorii, Casa se concentrează pe crearea de articole care reflectă cele mai recente tendințe în designul interior.
Brandul mizează pe calitate și estetică, asigurându-se că fiecare produs contribuie la crearea unui ambient plăcut și confortabil.
Casa inspiră consumatorii să își exprime personalitatea prin amenajarea locuinței, promovând un stil de viață armonios și plăcut.