Dechor


Herald - Fii tu insuti cand vorbesti

Herald

Herald - Fii tu insuti cand vorbesti

  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

Fii tu insuti cand vorbesti.

Manual esential de gramatica relationala prin Metoda ESPERE Volumul de fata este mai mult decat o carte: cititorul are in mana o reteta simpla si extrem de eficace pentru a practica o comunicare autentica si constructiva cu toti cei din jur, dezvoltand relatii de calitate.

Jacques Salome, autorul acestei valoroase lucrari, ne propune o incursiune in universul relatiilor familiale, parentale si de cuplu, pentru a descoperi un alt mod de a comunica, folosind o gramatica relationala .

Prin reguli simple, tehnici de dialog, instrumente concrete, vei putea descoperi modalitati practice prin care sa comunici deschis, in respect de sine si cu respect fata de cel de langa tine.

Cum sa depasesti conflictele din comunicare, cum sa inveti sa asculti autentic, cum sa te diferentiezi si sa poti refuza, iata doar cateva dintre intrebarile la care vei gasi raspuns citind aceasta carte.

Daca distantele dintre oameni sunt drumuri care se parcurg descult, cu privirea spre interior si cu mainile intinse catre celalalt, asa cum imi place sa cred, acest volum ne ofera cheia pentru a deschide si a parcurge aceste drumuri, ajutandu-ne sa ne conectam in modul cel mai autentic cu cei apropiati.

- Antonia Noel, Autor, Consultant in Comunicare Relationala Fie ca suntem copii sau adulti, purtam cu totii in noi o aspiratie fundamentala catre dialog, catre a impartasi si a ne amplifica propriul potential.

Sa ne reamintim faptul ca dialogul autentic se bazeaza pe o dubla posibilitate:• Posibilitatea de a se comunica (pe sine) in deplina libertate si de a se face ascultat si inteles, fara a fi judecat sau respins.

• Posibilitatea de a-i permite celuilalt, interlocutorului, de a se comunica (pe sine) in deplina libertate si de a se face ascultat cu aceeasi libertate.

Oare de cate incercari si esecuri avem nevoie, de cate neintelegeri si suferinte, pentru a descoperi faptul ca a comunica inseamna sa ne punem in comun fie diferentele, fie asemanarile, plecand de la doua nevoi fundamentale:• Nevoia de a fi recunoscut.

A fi recunoscut pentru unicitatea si autenticitatea mea.

A fi recunoscut impreuna cu intreg misterul si cu toata gama de potentialitati care ma caracterizeaza, chiar cand acestea raman inaccesibile altora.

• Nevoia de a fi inteles.

A fi inteles in ceea ce spun astazi, acum, chiar in acest moment, cu tot ce sunt, tot ce stiu, tot ce simt.

fara ca celalalt sa ma identifice sau sa ma catalogheze intru totul doar prin ceea ce exprim.

- Jacques Salome .

39.50 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

CarteCititorul are in mana o reteta simpla si extrem de eficace pentru a practica o comunicare autentica si constructiva cu toti cei din jur dezvoltand relatii de calitate
Sa ne reamintim faptul ca dialogul autentic se bazeaza pe o dubla posibilitate
Oare de cate incercari si esecuri avem nevoie, de cate neintelegeri si suferinte, pentru a descoperi faptul ca a comunica inseamna sa ne punem in comun fie diferentele, fie asemanarile, plecand de la doua nevoi fundamentale

Clientii au cumparat si

Pisica

Pisica

29.99 Lei

Visul activ

Visul activ

23.99 Lei

Despre Herald

Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.

A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.

De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.

În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.

Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.

Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.

În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.

Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.

În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.

Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.

The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.

39.50 Lei


Categorii Herald


Branduri noutăți 2022


Politica de utilizare Contact