Flacara pasiunii | S.
Philips .
Royal Philips NV este o companie de tehnologie, care se angajează pe piețele sănătății, iluminatului și bunăstării consumatorilor.
Funcționează prin următoarele segmente: sănătate personală, diagnostic și tratament, îngrijire conectată și informatică despre sănătate și altele.
Segmentul Personal Health se concentrează pe viața sănătoasă și îngrijirea preventivă.
Acest segment cuprinde companiile de îngrijire personală, electrocasnice, îngrijire orală și îngrijire a mamei și copilului.
Segmentul Diagnostic și tratament unește afacerile legate de promisiunea diagnosticului de precizie și de selectarea căii bolii și afacerile legate de tratamentele minim invazive orientate pe imagini.
Acest segment cuprinde companiile de diagnosticare a imaginilor, ultrasunete, informatică medicală și terapie bazată pe imagini.
Segmentul Connected Care & Health Informatics se concentrează pe soluții de îngrijire a pacienților, analize avansate și optimizarea pacientului și a fluxului de lucru în interiorul și în afara spitalului și își propune să deblocheze sinergiile de la integrarea și optimizarea căilor de îngrijire a pacientului și de la valorificarea modelelor de afaceri furnizor-plătitor-pacient.
Acest segment cuprinde activități de monitorizare și analiză, îngrijire terapeutică, managementul sănătății populației și activități de somn și îngrijire respiratorie.
Segmentul Alte rapoarte cu privire la articolele Inovare și strategie, Redevențe IP, costuri centrale și alte articole mici.
Compania a fost fondată de Anton Frederik Philips și Gerard Leonard Frederik Philips în 1891 și are sediul în Amsterdam, Olanda.
Compania Philips a fost fondată în 1891 de Gerard Philips și tatăl său Frederik Philips.
Frederik, un bancher cu sediul în Zaltbommel, a finanțat cumpărarea și amenajarea unei clădiri goale a fabricii din Eindhoven, unde compania a început producția de lămpi cu filament de carbon și alte produse electrotehnice în 1892.
Această primă fabrică a fost de atunci adaptată și este folosit ca muzeu.
[7] În 1895, după câțiva ani grei și aproape de faliment, Philips a adus-o pe Anton, fratele mai mic al lui Gerard cu șaisprezece ani.
Deși obținuse o diplomă în inginerie, Anton a început să lucreze ca reprezentant de vânzări; în curând, însă, a început să contribuie cu multe idei de afaceri importante.
Odată cu sosirea lui Anton, afacerea de familie a început să se extindă rapid, rezultând în fondarea Philips Metaalgloeilampfabriek NV (Philips Metal Filament Lamp Factory Ltd.
) în Eindhoven în 1908, urmată în 1912, de înființarea Philips Gloeilampenfabrieken NV (Philips Lightbulb Factories Ltd .
După ce Gerard și Anton Philips și-au schimbat afacerea de familie prin înființarea corporației Philips, au pus bazele ultimei multinaționale electronice.
În anii 1920, compania a început să fabrice alte produse, cum ar fi tuburile de vid.
În 1939, au introdus aparatul de ras electric, Philishave (comercializat în SUA folosind numele de marcă Norelco).
„Chapel” este un radio cu difuzor încorporat, care a fost proiectat la începutul anilor 1930.
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.