Gaseste-l, cucereste-l, pastreaza-l.
Descopera secretele mintii masculine cu cel mai apreciat couch relational la nivel internationalAceasta carte se adreseaza in egala masura femeilor care isi doresc sa-si gaseasca parteneri cu care sa impartaseasca relatii autentice de iubire, dar si acelora care credeau ca au gasit marea iubire” insa, din varii motive, lucrurile nu mai sunt ca la inceput”.
Citind, vei gasi sugestii pentru a raspunde la intrebarile:• Ce poti sa faci pentru a-ti gasi Alesul?• Cum ii transmiti unui barbat disponibilitatea ta de a iesi cu el la o intalnire?• Cum trezesti interesul unui barbat de a te suna a doua zi dupa o intalnire?• Cum si cand deschizi subiectul angajamanetului relational cu un barbat? Autorul nu-ti ofera retete, ci iti dezvaluie modul in care functioneaza psihicul masculin, astfel incat sa-l intelegi si sa te comporti natural in prezenta unui barbat pe care il doresti alaturi de tine.
De asemenea, te invita sa descoperi ca esti o femeie de mare valoare aratandu-ti cum sa-ti dezvolti calitatile care te ajuta sa-ti pastrezi aura atragatoare si misterioasa pentru barbatul iubit.
Iti vei da seama ce ai facut pana acum si nu a functionat si vei putea sa intri intr-o noua etapa relationala, una in care devii stapana pe viata ta amoroasa, in care sa treci de la a suferi din dragoste” la a inflori in relatii.
Intrebarile |
---|
Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.
A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.
De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.
În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.
Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.
Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.
În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.
Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.
În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.
Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.
The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.