Nesimtirea e un virus redutabil, cu instalare rapida si efecte demolatoare.
Ea se instaleaza in aproapele anonim, dar ii afecteaza mai mult pe cei din jur.
Nesimtitul devine pe zi ce trece o prezenta constanta, greu de evitat si imposibil de strunit.
In tren sau la opera, in autobuz sau la biserica, in parc sau la teatru, in Parlament sau la bloc, reprezentantii acestei categorii fondeaza un cult volatil, fara agenda si fara orizont.
Religia lor e sfidarea celorlalti.
Nesimtitul nu are un cod de reguli, dar se comporta ca si cum l-ar avea.
E invaziv pana la ubicuitate, pisalog pana la nevroza si vociferant pana la delir.
Il vezi unde nu te astepti, il auzi peste tot, il adulmeci la fiecare colt de strada si pe fiecare culoar de vagon.
Insa nici macar el nu detine toate parghiile mestesugului.
E imperfect si are nevoie de indrumari.
Exact asta face Ghidul nesimtitului – furnizeaza reglajele necesare celor ispititi de performanta in domeniu.
Sigur, miza lui formativa si informativa e o gluma.
Ghidul nesimtitului vrea in primul rand sa amuze.
Numai ca in spatele tonului ironic al cartii rasar fapte, intamplari si buclucuri de care foarte multi dintre noi au avut parte.
Si peste care n-au putut trece doar cu un dus, o caseta cu muzica de relaxare sau o injuratura bine tintita.
Humanitas este o renumită editură și distribuitor de cărți românești.
A fost fondată în 1990 de Gabriel Liiceanu, Horia-Roman Patapievici, Andrei Pleșu și Sorin Ilieșiu.
Humanitas este un brand editorial proeminent și influent în România, cunoscut pentru contribuțiile sale la literatură, filozofie și cultură.
Editura produce o gamă largă de cărți, inclusiv literatură, ficțiune, non-ficțiune, filozofie, istorie și poezie.
Humanitas a publicat lucrări atât ale unor autori români, cât și internaționali și a jucat un rol semnificativ în promovarea literaturii și a discursului intelectual în România.
Pe lângă activitățile sale de publicare, Humanitas operează și un lanț de librării în România, oferind cititorilor o selecție diversă de cărți și alte produse culturale.
Brandul are o prezență puternică pe scena literară și culturală românească și a primit numeroase premii și recunoașteri pentru contribuțiile sale la promovarea literaturii și artelor.