Dechor


Herald - Henry ford - viata si opera mea | henry ford

Herald

Herald - Henry ford - viata si opera mea | henry ford

  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

E momentul ca impreuna cu antreprenorii, strategii, educatorii, creatorii de opinie, filosofii, legislatorii si managerii zilelor noastre, sa aruncam toti un ochi proaspat peste multe dintre ideile intelepte transpuse in principiile, inventiile si experienta lui Ford!„Excelenta consta in constientizarea realitatilor din momentul respectiv.

” – Henry FordDesi titlul sugereaza ca este autobiografia lui Henry Ford, cartea Viata si opera mea este de fapt un adevarat manual de filosofie aplicata in afaceri, in educatie si in sfera dezvoltarii sociale, semnat de acest exceptional industrias si vizionar al lumii.

Volumul este, in egala masura, si cronica succesului de care s-a bucurat una dintre cele mai mari afaceri americane.

Numele Ford ramane in istorie strans legat de industrializarea secolului XX, de influenta majora pe care a avut-o in ridicarea economiei si dezvoltarea societatii americane, de inovatii ca introducerea liniei de asamblare intr-o fabrica, reducerea orelor de munca la doar 8 ore pe zi si a saptamanii de lucru la doar 5 zile, conferirea salariului minim pe economie, dar si de conceptul de afacere construita in baza unui profund respect pentru fiinta umana si pentru marile principii ale naturii.

Cu fiecare pagina din Viata si opera mea – Henry Ford traiesti lectiile de viata si de afaceri prin care a trecut acest pragmatic vizionar, intelegi cum arata clipele de epifanie ale unui inventator, afli cum a luat Ford decizii importante in momente cruciale si ce principii strategice l-au ajutat sa ridice industria americana o data cu propria lui companie.

„Daca succesul inseamna pietrificare, atunci nu trebuie decat sa dam satisfactie partii lenese a mintii; dar daca succesul inseamna crestere, atunci trebuie sa ne trezim nou-nouti in fiecare dimineata si sa ramanem treji pe tot parcursul zilei.

[…] excelenta consta in constientizarea realitatilor momentului respectiv, nu in replicarea supusa a zilelor de odinioara.

Viata, cum o vad eu, nu e un loc, ci o calatorie.

Nici macar omul care se simte cel mai «asezat» nu e asezat.

Probabil s-a culcat pe o ureche.

Totul e un flux, un curent, si asa a fost menit sa fie.

Viata curge.

Poate locuim la acelasi adresa, dar de la un moment la altul acolo locuieste o alta persoana.

”„Cel care se teme de viitor sau de esec isi limiteaza activitatile.

Esecul e doar sansa de a o lua de la capat mai inteligent.

Nu exista nicio rusine intr-un esec cinstit; exista rusine in teama de esec.

Iar ce tine de domeniul trecutului e util doar in masura in care ne sugereaza metode si mijloace de a progresa.

”„A fi in serviciu este activitatea care trebuie pusa inaintea profitului.

Fara profit, afacerile nu se pot extinde.

Nu e nimic inerent gresit in obtinerea unui profit.

O afacere bine condusa nu poate sa nu aduca profit, insa profitul trebuie sa vina si, inevitabil, vine doar ca o recompensa in urma prestarii unui serviciu bun.

Profitul nu poate fi fundamentul, ci trebuie sa fie rezultatul serviciului prestat.

47.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Despre Herald

Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.

A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.

De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.

În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.

Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.

Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.

În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.

Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.

În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.

Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.

The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.

47.00 Lei


Categorii Herald


Branduri biografii


Politica de utilizare Contact