Dechor


Businesstech - Intrebarea suprema | fred reichheld

Businesstech

Businesstech - Intrebarea suprema | fred reichheld

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale.

Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat.

Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata.

Nu este vorba numai de giganti, ci si de afaceri mici, de familie, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale.

Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc.

Fred Reichheld, este director emerit si partener al Bain&Company.

Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati.

33.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

EsteTrateazai pe ceilalti asa cum tiai dori tu sa fii tratat
SauCe tie nuti place altuia nui facecompaniile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata
Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi dezideratMultumirea celor pe carei servescfred

Clientii au cumparat si

33.00 Lei


Categorii Businesstech


Branduri business si economie


Politica de utilizare Contact