Am stiut ca ma angajez la o calatorie prea lunga pen¬tru rezistenta mea fizica si asa a fost.
Mai intai trenul Iasi Bucuresti.
Dupa amiaza, canicula… Iti imaginezi.
Dar au fost si probleme in plus.
In prima gara au urcat niste zilieri petrecareti, asa mi s a parut in primul moment.
Erau foarte bronzati, tatuati si se intorceau de la munca, am presupus eu, dar asta nu i a ajutat cu nimic, nu le a temperat agresivitatea.
S au simtit din primul moment ca acasa.
Au deschis un casetofon cu manele, au inceput sa fumeze si sa bea, pigmentand totul cu niste injuraturi „adevarate”.
O carte captivanta.
O incursiune unica in lumea tranzitiei.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.