Prin venirea in Romania si prin preluarea conducerii executive a unui jucator major de pe piata comertului cu amanuntul, acest om simplifica de mai bine de un deceniu istoria retailului de top din tara noastra: inainte si dupa Marco Hoessl .
La 48 de ani, germanul provenit din Franconia Superioara este CEO la Kaufland Romania Moldova.
Rezultatele obtinute, eficienta in business si stilul sau de leadership au ajuns o adevarata inspiratie pentru multi altii.
O rigoare germana, o abordare amicala, un stil de a conduce in tricou si sacou casual, viziunea pe termen lung, faptul ca doneaza ore din timpul sau pentru voluntariat si pionieratul in sustenabilitate sunt diferentiatorii celui care a adus un suflu nou in businessul de top din Romania.
A inceput sa isi dezvolte calitatile de om de afaceri priceput inca de la gradinita si de la scoala.
Vindea tot ce voia si putea! Au fost atat de multe povesti amuzante, s-ar putea scrie o carte despre ele , spune mama lui Marco.
Intre paginile acestei carti, aveti ocazia sa-l cunoasteti pe Marco Hoessl, omul din spatele CEO-ului .
L-am cunoscut pe Marco in biroul sau.
M-am dus cu o intreaga lista de nevoi pe care le avea la vremea aceea orfelinatul construit de parintii mei.
Am deschis gura sa ii prezint proiectul.
M-a intrerupt, mi-a spus ca stie deja totul.
A facut-o intr-o romana perfecta, cel putin pentru un neamt.
Mi-a luat lista din mana si a taiat patru capitole.
De astea patru poti sa uiti, ne ocupam noi.
Renoveaza, utileaza si, mai nou, construieste spitale alaturi de mine si fundatia mea.
In Romania.
Pentru ca e mult mai roman decat multi dintre compatriotii mei .
( Codin Maticiuc ) Marco este un om si jumatate.
Este un om foarte sufletist, un om care stie ce vrea, cu multa verticalitate, un om cu demnitate, un profesionist.
Nu sunt niste atribute gratuite.
Isi doreste sa faca lucruri a la grande, lucruri de cea mai buna calitate.
Este un om care te asculta, sta, decanteaza si ia intotdeauna hotararea cea mai buna.
Este un tip foarte prietenos, foarte jovial, o persoana in care poti sa ai incredere si pe care te poti baza oricand.
Marco este si un prieten adevarat.
Este un om care isi sustine prietenii, angajatii, fiind alaturi de ei si la bine, si la rau .
( Catalin Botezatu ) HORIA GHIBUTIU este un jurnalist cu 35 de ani de experienta in presa scrisa.
S-a nascut in 1969 la Praga, dar a fost adus cateva luni mai tarziu in tara si a fost lasat sa creasca aici.
A intrat in presa in 1990 si a fost, pe rand, tehnoredactor, secretar de redactie, sef de sectie, redactor-sef adjunct, redactor-sef, manager de proiect, director editorial.
A condus publicatii dintr-un spectru larg, de la primul ziar gratuit din Romania la cel mai influent cotidian de referinta al vremii, de la ziarul cu cele mai multe pagini din istoria presei romane la reviste glossy despre celebritati.
In audiovizual, a capatat o voce distincta prin emisiunile in care a intervievat zeci de personalitati.
Ca jurnalist independent, a devenit o prezenta remarcata in presa literara.
Incurajat de nominalizarea la premiul pentru debut al Uniunii Scriitorilor (pentru volumul #InTimpCeTuDormeai), jurnalistul s-a apucat de traduceri, a scris prefete, precum si alte carti, in curs de aparitie.
Pret vechi 70.0 Lei
Reducere 30%
Noastra | Inainte si dupa |
---|
Curtea Veche Publishing este o editură românească cu sediul în București.
A fost înființată în 2004 și de atunci a devenit una dintre cele mai importante companii de editare din România, cunoscută pentru gama diversificată de cărți care acoperă diverse genuri, inclusiv literatură, istorie, filozofie, psihologie și autoajutorare.
Numele „Curtea Veche” se traduce prin „Old Court” în engleză, făcând referire la un reper istoric din București, Vechea Curte Domnească, care a fost reședință regală în perioada medievală.
Curtea Veche Publishing este dedicată promovării literaturii și culturii române, precum și traducerii și publicării lucrărilor de la autori internaționali.
Compania publică atât titluri de ficțiune, cât și non-ficțiune, cu accent pe scriere de calitate, discurs intelectual și conținut care provoacă gândirea.
Pe lângă cărțile tipărite tradiționale, Curtea Veche Publishing oferă și ediții digitale și cărți audio, făcând titlurile acestora accesibile unui public mai larg.
Ei organizează, de asemenea, evenimente literare, lansări de cărți și semne de autori pentru a interacționa cu cititorii și pentru a-și promova cărțile.
În ansamblu, Curtea Veche Publishing joacă un rol semnificativ în peisajul cultural al României, contribuind la conservarea și diseminarea literaturii și ideilor, atât în țară, cât și în străinătate.