Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing.
Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pentru a creste angajamentul afectiv al angajatilor valorosi si a obtine un avantaj competitiv sustenabil”.
In egala masura, consider ca aceasta lucrare poate fi utila oricarei persoane care intentioneaza sa utilizeze o abordare de marketing in dezvoltarea propriei cariere, precum si specialistilor, cercetatorilor si studentilor in marketing, indiferent de domeniile lor de interes, intrucat orice incursiune intr-un domeniu mai putin cristalizat al marketingului (cum este si cel al marketingului carierei) poate sa te faca sa formulezi intrebari ale caror raspunsuri te conduc la o mai profunda intelegere a marketingului in general.
- Prof.
Razvan Zaharia, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti -Din cuprinsElaborarea programelor de dezvoltare a cariereiObtinerea avantajului competitivEvolutia pietei fortei de muncaPolitici si strategii de marketing al cariereiDespre autoriEcaterina COMAN este doctor in marketing, Universitatea Transilvania din Brasov.
Gabriel BRATUCU este doctor in economie, profesor universitar si decan al Facultatii de Stiinte economice si administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov.
Beck este o editură proeminentă cu sediul în Germania, cu o istorie bogată care datează din 1763.
Specializată în publicații academice și științifice, C.
Beck este renumit pentru gama sa cuprinzătoare de cărți care acoperă o gamă largă de subiecte, inclusiv drept, istorie, filozofie, teologie, politică, economie și literatură.
Editura poartă numele fondatorului său, Carl Gottlob Beck, care a înființat compania în Nördlingen, Bavaria, în urmă cu peste două secole.
De la înființare, C.
Beck și-a menținut angajamentul de a susține cele mai înalte standarde de excelență academică și rigoare intelectuală în publicațiile sale, câștigând încrederea și respectul savanților, cercetătorilor și cititorilor din întreaga lume.
Catalogul lui Beck cuprinde o selecție diversă de titluri, de la lucrări de referință cu autoritate și monografii academice până la manuale, antologii și non-ficțiune populară.
Editura este cunoscută pentru procesul său editorial meticulos, care asigură că fiecare carte este cercetată temeinic, editată meticulos și revizuită riguros pentru a îndeplini cele mai înalte standarde de bursă academică și integritate intelectuală.
Pe lângă angajamentul său față de excelența academică, C.
Beck este, de asemenea, recunoscut pentru dedicarea sa față de diversitatea culturală și intelectuală, publicând lucrări atât ale unor oameni de știință consacrați, cât și ale unor voci emergente din întreaga lume.
Editura promovează în mod activ dialogul și dezbaterea pe probleme importante, contribuind la progresul cunoștințelor și înțelegerii în diverse domenii de studiu.
Publicațiile lui Beck sunt utilizate pe scară largă în universități, instituții de cercetare, biblioteci și comunități academice la nivel global, făcându-le o sursă de încredere de bursă și cercetare intelectuală.
Fie că este vorba de explorarea complexităților teoriei juridice, de aprofundarea complexității evenimentelor istorice sau de confruntarea cu întrebări filozofice, cititorii apelează la C.
Beck pentru lucrările perspicace și care provoacă gândirea care le aprofundează înțelegerea lumii.