Dechor


C.h. Beck - Marketingul digital si antreprenorii romani | claudiu coman, maria madalina popica, luiza mesesan-schmitz

C.h. Beck

C.h. Beck - Marketingul digital si antreprenorii romani | claudiu coman, maria madalina popica, luiza mesesan-schmitz

  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.

Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii.

Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online.

Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.

Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital.

Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.

Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica.

Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.

Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.

Din cuprinsDe la marketingul traditional la marketingul digitalCanale si instrumente de promovare onlineUtilizarea instrumentelor de promovare online in RomaniaPerceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultantaAspecte practice privind marketingul digita.

36.90 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Despre C.h. Beck

Beck este o editură proeminentă cu sediul în Germania, cu o istorie bogată care datează din 1763.

Specializată în publicații academice și științifice, C.

Beck este renumit pentru gama sa cuprinzătoare de cărți care acoperă o gamă largă de subiecte, inclusiv drept, istorie, filozofie, teologie, politică, economie și literatură.

Editura poartă numele fondatorului său, Carl Gottlob Beck, care a înființat compania în Nördlingen, Bavaria, în urmă cu peste două secole.

De la înființare, C.

Beck și-a menținut angajamentul de a susține cele mai înalte standarde de excelență academică și rigoare intelectuală în publicațiile sale, câștigând încrederea și respectul savanților, cercetătorilor și cititorilor din întreaga lume.

Catalogul lui Beck cuprinde o selecție diversă de titluri, de la lucrări de referință cu autoritate și monografii academice până la manuale, antologii și non-ficțiune populară.

Editura este cunoscută pentru procesul său editorial meticulos, care asigură că fiecare carte este cercetată temeinic, editată meticulos și revizuită riguros pentru a îndeplini cele mai înalte standarde de bursă academică și integritate intelectuală.

Pe lângă angajamentul său față de excelența academică, C.

Beck este, de asemenea, recunoscut pentru dedicarea sa față de diversitatea culturală și intelectuală, publicând lucrări atât ale unor oameni de știință consacrați, cât și ale unor voci emergente din întreaga lume.

Editura promovează în mod activ dialogul și dezbaterea pe probleme importante, contribuind la progresul cunoștințelor și înțelegerii în diverse domenii de studiu.

Publicațiile lui Beck sunt utilizate pe scară largă în universități, instituții de cercetare, biblioteci și comunități academice la nivel global, făcându-le o sursă de încredere de bursă și cercetare intelectuală.

Fie că este vorba de explorarea complexităților teoriei juridice, de aprofundarea complexității evenimentelor istorice sau de confruntarea cu întrebări filozofice, cititorii apelează la C.

Beck pentru lucrările perspicace și care provoacă gândirea care le aprofundează înțelegerea lumii.

36.90 Lei


Categorii C.h. Beck


Branduri marketing si comunicare


Politica de utilizare Contact