Conferinta internationala Mass-media si istoria recenta.
Mecanisme de constructie simbolica a realitatii, desfasurata la Oradea (Romania) si Micherechi (Ungaria), in 13-14 octombrie 2017.
Manifestarea stiintifica din 2017 de la Oradea a avut loc in contextul relatiei nemijlocite dintre istoria recenta si jurnalism, propunand abordari factuale si interpretative intr-un esantion temporal semnificativ – decembrie 1989/ prezent –, aproape trei decenii in care jurnalismul romanesc a evoluat spectaculos, confruntandu-se, in acelasi timp, cu dificultati de parcurs uriase, cu riscuri ale delegitimarii, ale compromiterii si chiar ale abdicarii de la rigorile si codul de onoare specifice profesiunii.
Este vorba despre o istorie recenta tumultoasa, cu fatete politice, economice sau sociale adesea expresioniste, presarate cu nenumarate scandaluri.
Tritonic este un brand cunoscut în domeniul publicării, specializat în dezvoltarea și distribuția de cărți educaționale, manuale și materiale de suport pentru diverse domenii de studiu.
Cu un accent pe inovație și educație de calitate, Tritonic colaborează cu experți din diferite discipline pentru a oferi resurse actualizate și relevante pentru studenți, profesori și pasionați de învățare.
Gama sa variată include titluri care acoperă subiecte precum științele exacte, literatura și dezvoltarea personală, având ca obiectiv să sprijine procesul educațional și să stimuleze curiozitatea intelectuală.
Brandul se mândrește cu o reputație solidă în rândul comunității academice, fiind recunoscut pentru contribuțiile sale valoroase în domeniul educației.