Dechor


Herald - Mindfulness pe intelesul tuturor | bhante henepola gunaratana

Herald

Herald - Mindfulness pe intelesul tuturor | bhante henepola gunaratana

  • O stea, bazat pe 1 voturi

Cu mai mult de un sfert de milion de exemplare vandute, Mindfulness pe intelesul tuturor este una dintre cele mai influente carti dedicate atentiei constiente si o excelenta introducere in meditatie.

Este o carte pe care oamenii o citesc, o iubesc si si-o daruiesc unii altora – o carte despre care vorbesc si scriu, asupra careia reflecteaza si la care se intorc iar si iar.

Cu bine-cunoscuta claritate ce il caracterizeaza, Bhante Gunaratana ne poarta pas cu pas prin miturile, realitatile si beneficiile meditatiei si ale practicii mindfulness.

Avem deja tot ceea ce ne trebuie pentru a trai o viata mai productiva si mai linistita, iar Bhante nu face decat sa ne arate fiecare instrument al meditatiei, sa ne explice la ce foloseste si cum sa il intrebuintam.

Mindfulness pe intelesul tuturor este cartea care se adreseaza oricui doreste echilibru in viata sa, indiferent daca se afla acasa, la serviciu sau in vacanta.

47.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Despre Herald

Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.

A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.

De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.

În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.

Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.

Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.

În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.

Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.

În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.

Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.

The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.

47.00 Lei


Categorii Herald


Branduri sanatate


Politica de utilizare Contact