Imaginea clepsidrei („sora clepsidra”, cum ii zicea un poet de la Biblioteca Academiei Romane), in ciuda banalitatii sale, se preteaza la tot felul de interpretari.
Daca reprezinta viata unui om, atunci nisipul care nu s‑a scurs inca masoara timpul care ti‑a mai ramas, cu presupunerea ca scurgerea nisipului se face in mod constant, ca si timpul pe care il masoara.
Cine intoarce clepsidra fiecaruia nu se stie, dar odata intoarsa, scurgerea nu mai poate fi oprita.
Treptat insa te cuprinde ingrijorarea, Sorge, cum ii zicea Heidegger, si nu‑ti mai poti lua ochii de la clepsidra.
Spengler zicea ca fiecare popor isi are clepsidra lui.
Atentie la nisip! Mai ales cand acesta este de aur.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.