Sa renunti la lumina electrica si la hartia igienica, la metrou, la televizor si la mancarea ambalata, sa speli rufe in cada, sa mergi cu bicicleta si sa gatesti numai hrana organica doar ca sa salvezi planetatoate acestea par o nebunie.
Este un experiment la care scriitorul si bloggerul newyorkez Colin Beavan se supune timp de un an, antrenandu-si fiica, dar si sotia impatimita de shopping.
Provocarile zilnice, de la folosirea scarilor in loc de lift pana la problema descompunerii gunoiului menajer, ii dezvaluie lui Beaven o noua perspectiva asupra lumii.
Cumparaturile facute in piata, mesele preparate in familie si jocurile pe care le inventeaza pentru a compensa lipsa televizorului ii apropie pe cei trei si ii fac sa traiasca viata cu intensitate si bucurie.
'Proiectul lui Beavan are o importanta incarcatura emotionala si ecologica.
No Impact Man functioneaza mai ales pentru ca Beavan este inteligent, amuzant, provocator si, mai presus de toate, sincer.
“The Philadelphia Inquirer.
Philobia este un brand dedicat bunăstării mentale și emoționale, oferind produse și resurse care să sprijine sănătatea psihologică.
Cu un accent pe educație și conștientizare, Philobia își propune să ajute oamenii să înțeleagă și să gestioneze emoțiile și anxietățile.
Brandul promovează o abordare holistică a sănătății mintale, inspirând utilizatorii să își îmbunătățească calitatea vieții prin autocunoaștere și tehnici de relaxare.
Philobia se angajează să ofere soluții accesibile și eficace, devenind astfel un partener de încredere în călătoria spre bunăstare emoțională.