Dechor


Comunicare.ro - Noul ghid de identitate. cum se initiaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii/wolff olins

Comunicare.ro

Comunicare.ro - Noul ghid de identitate. cum se initiaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii/wolff olins

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Imaginea inseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom in BT si Guinness in Diageo.

Olins este un adevarat guru in lumea atat de dinamica a brandingului, in care nimic nu poate fi lasat la voia intamplarii.

A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie insasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline.

31.59 Lei

Pret vechi 34 Lei

Reducere 8%

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

31.59 Lei


Categorii Comunicare.ro


Branduri carte


Politica de utilizare Contact