Pentru Sanda Santimbreanu a venit vremea rememorarii, vremea cand amintirile cauta o alta exprimare, respiratia eternitatii.
A dorit sa semneze pactul cu literatura, si i-a reusit, mai ales – prin repetarea unor elemente de viata, prin asemanarea caracterelor unor personaje, printr-o anume continuitate intre unele povestiri, prin obsesia unor teme – cel autobiografic.
Autoarea vrea prin aceste povestiri de viata sa se impace cu trecutul sau, unul pe care nu l-a acceptat, nu l-a inteles poate destul in momentul trairii.
(Nicoleta Dabija).
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.