Dechor


Routledge - Philosophy through film, paperback/amy karofsky

Routledge

Routledge - Philosophy through film, paperback/amy karofsky

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

In Philosophy through Film , Amy Karofsky and Mary M.

Litch use recently released, well-received films to explore answers to classic questions in philosophy in an approachable yet philosophically rigorous manner.

Each chapter incorporates one or more films to examine one longstanding philosophical question or problem and assess some of the best solutions that have been offered to it.

The authors fully integrate the films into their discussion of the issues, using them to help students become familiar with key topics in all major areas of Western philosophy and master the techniques of philosophical argumentation.

Revised and expanded, changes to the Fourth Edition include: A brand new chapter on the mind-body problem (chapter 4), which includes discussions of substance dualism, physicalism, eliminativism, functionalism, and other relevant theories.

The replacement of older movies with nine new focus films: Ad Astra , Arrival , Beautiful Boy , Divergent , Ex Machina , Her , Live Die Repeat: Edge of Tomorrow , A Serious Man , and Silence.

The addition of two new primary readings to the appendix of source materials: excerpts from Patricia Smith Churchland's, Can Neurobiology Teach Us Anything about Consciousness? and Frank Jackson's What Mary Didn't Know.

The inclusion of a Website, with a Story Lines of Films by Elapsed Time for each focus film.

The films examined in depth are: Ad Astra, Arrival, Beautiful Boy, Crimes and Misdemeanors, Divergent, Equilibrium, Ex Machina, Gone Baby Gone, Her, Inception, Live Die Repeat: Edge of Tomorrow, The Matrix, Memento, Minority Report, Moon, A Serious Man, Silence About author(s): Amy Karofsky is Associate Professor of Philosophy at Hofstra University.

Mary M.

Litch is now retired.

Most recently, she served as Director of Learning Spaces at Chapman University.

She has taught philosophy at Chapman University, Yale University, University of Alabama at Birmingham, and University of Massachusetts at Amherst.

483.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

IncludeA brand new chapter on the mindbody problem (chapter 4) which includes discussions of substance dualism physicalism eliminativism functionalism and other relevant theories
The replacement of older movies with nine new focus filmsAd
RepeatEdge of
Edge of
The addition of two new primary readings to the appendix of source materialsExcerpts from
The films examined in depth areAd
About author(s)Amy

Clientii au cumparat si

Despre Routledge

Routledge este o companie de editură britanică specializată în cărți academice, reviste și resurse online.

Face parte din Taylor & Francis Group, care este una dintre cele mai mari companii de editare academică din lume.

Accentul lui Routledge este în primul rând pe științele umaniste și sociale.

Punctele cheie despre Routledge includ: 1.

Editura academică: Routledge este cunoscut pentru publicarea de cărți și reviste academice într-o gamă largă de discipline, inclusiv literatură, educație, filozofie, psihologie, sociologie și multe altele.

Cărți și reviste: Compania publică atât cărți, cât și reviste academice, contribuind la diseminarea cercetării și cunoștințelor în cadrul comunității academice.

Resurse online: Routledge oferă o varietate de resurse digitale, inclusiv cărți electronice, reviste online și alte materiale educaționale.

Aceste resurse sunt adesea accesibile studenților, cercetătorilor și instituțiilor prin intermediul platformelor online.

Grupul Taylor & Francis: Routledge face parte din Grupul Taylor & Francis, care cuprinde mai multe mărci comerciale și filiale.

Grupul Taylor & Francis este cunoscut pentru angajamentul său față de publicarea academică și științifică.

Acoperire internațională: Routledge are o acoperire globală, cu publicațiile sale distribuite și accesate de savanți, cercetători și studenți din întreaga lume.

Compania interacționează cu comunitățile academice din întreaga lume.

483.99 Lei


Categorii Routledge


Branduri philosophy


Politica de utilizare Contact