Dechor


Neverland - Pierdut in new york | dan-silviu boerescu

Neverland

Neverland - Pierdut in new york | dan-silviu boerescu

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Sa fii american poate insemna o mie de lucruri.

Dar se spune ca nu esti american cu adevarat daca nu ajungi macar o data la New York.

Fiindca acesta - chiar daca nu este capitala tarii-continent - este orasul oraselor americane, marul enorm - The big Apple - din care trebuie sa musti cu pofta pentru a intelege corect identitatea acestei natiuni relativ tinere (cel putin daca este comparata cu natiunile europene, dar nu numai).

In cantecul sau , Human Nature din 1982, Michael Jackson se refera la New York City spunand: Daca acest oras este doar un mar, atunci lasati-ma sa musc din el”.

The Big Apple este o porecla sau, mai degraba, un nume de alint pentru New York City.

Se pare ca expresia a fost folosita pentru prima data dupa 1920 de catre John J.

Fitz Gerald, un jurnalist sportiv care scria despre cursele de cai pentru The New York Morning Telegraph.

Popularitatea sa din anii ”70 ai secolului trecut se datoreaza partial si unei campanii promotionale a autoritatilor turistice din New York.

Big Apple a mai fost, de asemenea, titlul unui cantec si denumirea unui dans popular din anii '30 ai secolului trecut.

Muzicienii de jazz din acea perioada au contribuit, de asemenea, la utilizarea expresiei pentru a se referi la New York City, in special la Harlem, ca fiind capitala jazzului din lume.

Sa nu uitam, insa, ca termenul Big Apple a fost folosit si de Frank Sinatra in conversatia sa cu cantareata de opera Dorothy Kirsten intr-un episod al programului de radio NBC Light Up Time din 28 Martie 1950.

Iar - in Orasul care nu doarme niciodata - Frank Sinatra chiar a muscat cu pofta din acest Big Apple!.

29.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

SpunandDaca acest oras este doar un mar atunci lasatima sa musc din el

Clientii au cumparat si

Despre Neverland

Neverland este un brand de modă urbană și streetwear, cunoscut pentru designurile sale îndrăznețe și influențele culturii pop.

Brandul oferă o gamă variată de articole de îmbrăcăminte și accesorii, de la hanorace și tricouri până la șepci și rucsacuri, toate inspirate din estetica urbană contemporană.

Neverland pune un accent puternic pe individualitate și exprimarea personalității prin modă, propunând piese care sunt nu doar stilate, ci și confortabile.

Brandul atrage un public tânăr, pasionat de tendințele moderne și de un stil de viață activ, urban.

Neverland este apreciat pentru atenția sa la detalii, dar și pentru calitatea materialelor folosite în fiecare colecție.

29.00 Lei


Categorii Neverland


Branduri biografii, memorii, jurnale


Politica de utilizare Contact