Mi s-a spus ca publicul meu tinta este foarte limitat – trebuie sa aiba minime cunostinte de engleza, sa inteleaga ce se intampla intr-o corporatie etc.
Da, asa e! Nu mi-l imaginez pe Moromete citind „Pierdut la traducere” si sa ii mai si placa sau sa inteleaga.
Ah, da! Si asta mi s-a spus, ca nu e foarte clara pilda intotdeauna.
Nu e? Inseamna ca ar trebui sa iti pui niste intrebari.
In primul rand ca meseria se fura.
Daca nu ai reusit sa te prinzi de poanta, de ce ti-as da banii inapoi?Asadar, m-am incapatanat sa las „Pierdut la traducere” cat mai aproape de original.
Se adreseaza celor care au trecut prin vreo firma care are treaba cu corporatiile, corporateza, romgleza etc.
Daca nu o sa fie o a doua editie, o sa inteleg ca m-am incapatanat degeaba si, ca orice trupa rock neinteleasa, o sa continui sa predic in satul meu.
In concluzie, dedic aceasta carte celor care se pot bucura de ea!.
Evrika este un brand specializat în produse pentru igienă și curățenie, dedicat consumatorilor care doresc soluții eficiente și accesibile pentru întreținerea zilnică a casei.
Gama include detergenți, soluții pentru curățat și produse pentru îngrijirea diferitelor suprafețe din locuință.
Evrika se remarcă prin formula sa eficientă și eco-friendly, fiind ideal pentru cei care doresc să mențină un mediu curat și sănătos fără a compromite impactul asupra mediului.
Este perfect pentru familiile care caută produse de curățenie fiabile și ușor de utilizat.