Tacticile si ideile lui Stanley Greenspan raman in continuare foarte actuale, dupa cum demonstreaza excelenta carte Politica locului de joaca: cum sa intelegi viata emotionala a copilului tau.
Cand copiii incep scoala, in mod ideal, ei ar trebui sa aiba deja cateva capacitati absolut necesare pentru debutul vietii in societate (sa isi poata controla impulsurile, sa faca distinctia dintre realitate si fantezie, sa fie capabili sa asculte si sa se concentreze, sa fie capabili sa exprime nevoi, dorinte, neplaceri, sa poata stabili relatii agreabile cu ceilalti).
In schimb, foarte multi copii au un comportament agresiv, disfunctional si par incapabili sa se concentreze in clasa.
Din pacate, aceste „dizabilitati” ajung sa fie etichetate deseori drept tulburari de atentie sau de invatare, rezultatul fiind ca cei mici ajung treptat sa isi insuseasca aceste etichete si sa isi piarda increderea in sine si in propriile abilitati.
In acest volum scris intr-un limbaj accesibil, Stanley Greenspan ofera nu doar explicatii clare, ci si solutii valoroase parintilor ai caror copii au fost diagnosticati cu probleme de atentie sau de invatare.
De fapt, multi copii nu au nevoie de tratament medicamentos ori de severitate, ci de atentie suplimentara din partea parintilor.
Prin intermediul unei metode structurate in cinci pasi (floortime, timp pentru rezolvarea problemelor, identificarea cu punctul de vedere al copilului, impartirea provocarilor in etape mai mici, stabilirea limitelor), parintii invata sa ofere copilului timp si sprijin neconditionat, ajutandu-l sa isi transpuna emotiile in planul ideilor si sa invete sa se integreze in diverse grupuri.
Pret vechi 42.0 Lei
Reducere 50%
Joaca | Cum sa intelegi viata emotionala a copilului tau |
---|
Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.
A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.
De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.
În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.
Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.
Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.
În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.
Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.
În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.
Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.
The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.