Principiile de orchestratie ale lui N.
Rimski-Korsakov, editate pentru prima oara in anul 1913, sunt in prezent o carte cunoscuta compozitorilor si muzicologilor din lumea intreaga.
Redactorului i s-a pus problema: sa publice cartea in acea forma in care a fost editata mai intai, sau sa aduca o serie de completari diferitelor parti, dezvoltate in mica masura sau cu totul neatinse de catre autor? Dupa o seama de ezitari, m-am hotarat sa las lucrarea lui N.
Rimski-Korsakov neatinsa, pe de o parte ca monument istoric, pe de alta ca un manual ce nu are dupa caracterul sau unul analog in literatura muzicala pedagogica, intrucat este intemeiat pe experienta creatoare a autorului insusi, pe exemplele din lucrarile sale proprii.
In felul ei, aceasta „automonografie“ apare ca un document al unei anumite epoci, exprimat printr-o metoda creatoare precisa.
Fara indoiala ca tinerii nostri muziceni vor invata foarte mult din aceste indrumari pe care ni le-a lasat marele compozitor pe baza imensei sale experiente personale.
Problema | Sa publice cartea in acea forma in care a fost editata mai intai sau sa aduca o serie de completari diferitelor parti dezvoltate in mica masura sau cu totul neatinse de catre autor |
---|
Grafoart este un brand care se specializează în oferirea de soluții de tipărire și personalizare pentru diverse produse, având un accent deosebit pe calitate și inovație.
Cu o gamă variată de produse, de la cărți de vizită și pliante la materiale promoționale personalizate, Grafoart se dovedește a fi un partener de încredere pentru afaceri și persoane fizice.
Brandul îmbină tehnologia de ultimă generație cu un design creativ, oferind clienților opțiuni unice pentru a-și exprima identitatea de brand.
Echipa Grafoart colaborează strâns cu clienții pentru a le oferi soluții personalizate care să răspundă nevoilor specifice, asigurându-se că fiecare proiect finalizat reflectă cu acuratețe viziunea și valorile clientului.