Ce este fericirea? De ce sunt unii oameni mai fericiti decat altii? Aceasta noua editie a Psihologiei fericirii ofera o imagine usor de inteles si la zi a cercetarilor referitoare la fericire.
De la publicarea primei editii in 1987, s-au facut mari progrese in acest domeniu, care sunt prezentate in aceasta carte pentru prima data, adeseori cu concluzii surprinzatoare.
Bazandu-se pe cercetari din domeniul sociologiei, fiziologiei si economiei, pe langa cel al psihologiei, Michael Argyle exploreaza natura emotiilor pozitive si negative, precum si procesele psihologice si cognitive implicate in producerea lor.
Se ofera o acoperire accesibila si foarte larga a unor termeni cheie cum ar fi: masurarea si studiul fericirii; efectul prieteniei, casatoriei si a altor relatii asupra starilor pozitive; fericire, sanatate mintala si fizica; efectele muncii, somajului si activitatilor de petrecere a timpului liber, efectele banilor, clasei sociale si educatiei.
De asemenea, este analizata importanta trasaturilor de personalitate ale individului cum ar fi optimismul, scopul in viata, controlul intern si alegerea corecta a obiectivelor.
Un element de noutate in aceasta editie este materialul suplimentar referitor la diferentele nationale, rolul umorului si efectul religiei.
Sunt unele tari mai fericite decat altele? Aceasta este doar una dintre problemele controversate lansate de autorul cartii.
Cartea Psihologiei fericirii abordeaza aplicarea practica a cercetarii in acest domeniu, cum ar fi modul in care poate fi sporita fericirea si efectele acesteia asupra sanatatii, altruismului si sociabilitatii.
Aceasta lucrare definitorie si care incita la reflectie va fi o lectura extrem de interesanta pentru studenti si cercetatori, dar si pentru cititorul interesat in general de acest domeniu.
Pret vechi 59.85 Lei
Reducere 10%
Fi | Masurarea si studiul fericirii |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.