Dechor


Universitara - Psihologie criminologica | alin les​

Universitara

Universitara - Psihologie criminologica | alin les​

  • O stea, bazat pe 1 voturi

INTRODUCERE IN PROBLEMATICA EDUCATIEI /13I.

Educatie si educabilitate / 13I.

Pedagogia – stiinta si arta a educatiei /19I.

Didactica si obiectul sau de studiu – procesul de invatamant/ 21II.

CARACTERISTICILE GENERALE ALE PROCESULUI DE INVATAMANT/ 23II.

Complementaritatea si interdependenta aspectelor formativ si informativ ale procesului de invatamant/ 23II.

Elevul ca subiect / obiect al educatiei in procesul de invatamant / 25II.

Caracterul cibernetic al procesului de invatamant/27III.

CURRICULUM SI INSTRUIRE/ 32III.

Curriculum - precizari conceptuale si scurt istoric /32III.

Acceptiuni si grade de generalitate ale curriculum-ului / 33III.

Curriculum-ul si formele educatiei / 35III.

Articularea formelor de curriculum formal, nonformal si Informal/ 40IV.

FINALITATI SI DIMENSIUNI ALE PROCESULUI DE INVATAMANT /43IV.

Idealul educational si scopurile educatiei – finalitatim macrosistemice/ 43IV.

Dimensiunile procesului de invatamant / 46V.

DESPRE INVATARE.

DELIMITARE CONCEPTUALA SI RELATIA CU TERMENI PEDAGOGICI CONECSI/ 53V.

Instruirea, informarea si formarea/ 55V.

Predarea si invatarea /56V.

Evaluarea/ 60VI.

TEORII PRIVIND INVATAREA /62VI.

Teoria organizarii cumulativ-ierarhice a invatarii / 63VI.

Teoria psihogenezei conceptelor si operatiilor intelectuale/ 66VI.

Teoria structurala a invatarii/ 68VI.

Teoria organizatorilor cognitivi / 70VII.

PRINCIPIILE DIDACTICE/74VII.

Scurt istoric si prezentare generala /74VII.

Descrierea principiilor didactice / 75VII.

Caracteristici si functii ale principiilor didactice / 80VIII.

FINALITATI MICROSISTEMICE – OBIECTIVELE PEDAGOGICE ALE PROCESULUI DE INVATAMANT /82VIII.

Prezentarea conceptului de obiectiv pedagogic / 83VIII.

Functii ale obiectivelor pedagogice /85VIII.

Taxonomia obiectivelor pedagogice /85IX.

FINALITATI MICROSISTEMICE.

NIVELUL OPERATIONAL/ 89IX.

Operationalizarea obiectivelor pedagogice / 89IX.

Precautii si exigente in operationalizarea obiectivelor pedagogice/ 91IX.

Avantaje si limite ale operationalizarii /93X.

CONTINUTUL PROCESULUI DE INVATAMANT / 96X.

Delimitarea conceptului de continut al invatamantului /96X.

Surse si valori fundamentale implicate in proiectarea continuturilor/ 97XI.

ORDONAREA SI ORGANIZAREA CONTINUTURILOR / 102XI.

Modalitati de ordonare a continuturilor /102XI.

Organizare mono- si/sau interdisciplinara / 104XI.

Organizarea modulara a continuturilor/ 108XII.

ORGANIZAREA CONTINUTURILOR INVATAMANTULUI -DOCUMENTELE SCOLARE/111XII.

Planul de invatamant / 113XII.

Programa scolara /122XII.

Manualul scolar / 125XIII.

STRATEGIA DIDACTICA / 128XIII.

Delimitari si precizari conceptuale / 128XIII.

Functii indeplinite de metodele didactice.

Criterii de clasificare /130XIII.

Functii indeplinite de mijloacele de invatamant.

Criterii de clasificare/ 132XIV.

PREZENTAREA PRINCIPALELOR METODE SI PROCEDEE DIDACTICE / 136XIV.

Metode expozitive /136XIV.

Metode euristice/ 140XIV.

Metode algoritmice / 147XV.

EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII (I) /153XV.

Introducere in problematica evaluarii/ 153XV.

Delimitarea conceptului de evaluare.

Evaluarea rezultatelor invatarii si componentele sale.

Forme de evaluare.

Metode si procedee de evaluare si concretizarea rezultatelor/ 156XV.

Functiile evaluarii / 165XV.

Principalele repere ale sistemului de notare in invatamantul preuniversitar/ 166XVI.

EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII (II) /169XVI.

Tipuri de evaluare didactica.

Randamentul scolar/ 169XVI.

Modele de evaluare.

Progresul scolar.

Succesul si insuccesul scolar.

Cauze si factori determinant/ 176XVI.

Erori frecvente in evaluare.

Tipuri de examinatori/ 179XVII.

ORGANIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE/ 185XVII.

Scoala si societate.

Scoala, o institutie in permanenta si necesara transformare/ 185XVII.

Cadrul si formele de organizare a activitatilor didactice/ 187XVII.

Modalitati de organizare a activitatilor didactice/189XVIII.

PROIECTAREA PEDAGOGICA A INSTRUIRII/ 197XVIII.

Conceptul de proiectare pedagogica / 197XVIII.

Modele de proiectare pedagogica / 198XVIII.

Proiectarea activitatilor didactice / 200XVIII.

Tipuri si variante de lectii / 204XIX.

DIFERENTIERE SI PERSONALIZARE.

27.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Despre Universitara

Universitara este un brand românesc dedicat educației și învățământului, oferind produse și materiale educaționale pentru școli și universități.

Acesta include cărți, ghiozdane, rechizite și alte articole necesare pentru învățătura zilnică, fiind o alegere populară pentru părinți, profesori și studenți care doresc să își echipeze școlile sau să îmbunătățească procesul educațional.

27.00 Lei


Categorii Universitara


Branduri psihologie


Politica de utilizare Contact