Dechor


Act Si Politon - Retelele de socializare explicate. descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor/mark w. schaefer

Act Si Politon

Act Si Politon - Retelele de socializare explicate. descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor/mark w. schaefer

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Platformele de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piata a orasului, unde se fac schimburi de stiri, fotografii, clipuri video si evenimente personale de viata.

Ele devin de asemenea locul preferat unde gasiti produse si raspunsuri la probleme.

Cartea audio Retelele de socializare explicate, de Mark W.

Schaefer, este propusa de ACT si Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunostintele in materie de marketing pe retelele de socializare.

Produsele preferate nu sunt doar branduri.

Ele devin prietenii clientilor, iar aceasta este ideea principala din spatele rolului retelelor de socializare in combinatia de marketing.

Obiectivul principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare.

Se pare ca retelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele reprezinta singura forma de marketing care poate sa-si atinga consumatorii in fiecare etapa a procesului de cumparare, din momentul in care compara produsele si pana in perioada de dupa achizitionare.

Conexiunile cu publicul tinta + continut semnificativ + asistenta autentica = Beneficii de afaceri Cladirea deliberata, sistematica si continua a retelei relevante (publicul tinta) este esentiala deoarece continutul dumneavoastra nu va va fi util daca flacara lui nu se raspandeste in cadrul retelei si dincolo de ea.

Cu cat o afacere are mai multi urmaritori sau fani, cu atat sunt mai multi oameni care vor vedea mesajul si care, probabil, il vor distribui - si prin urmare, mai multi oameni care vor actiona, probabil, pe baza acestuia.

Continutul are un rol atat de important ca motor economic al retelelor de socializare, incat are propriul sau capitol in audiobookul de fata.

Daca retelele de socializare ar fi fost un organism viu, continutul ar fi fost aerul pe care l-ar fi respirat.

Oamenii doresc sa se conecteze cu companii si indivizi care-i vor ajuta sa faca bani, sa economiseasca bani, sa se distreze mai mult si sa traiasca o viata mai fericita.

Autorul prezinta 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale detinerii unui blog al companiei: SEO; consolidarea punctelor dumneavoastra de vedere; crearea unei baze de date cu raspunsuri; recompensarea angajatilor; integrarea in marketing; refolosirea continutului; umanizarea brandului dumneavoastra; semn de activitate; PR; preintampinarea relatiilor de afaceri; implicarea clientilor; rezolvarea problemelor; noi idei de dezvoltare de produse; vocea autoritatii; segmentarea pietei; identificarea promotorilor; legatura permanenta cu clientii; testarea ideilor; asamblarea capitolelor unei carti; cercetare; realizarea de contacte profesionale; stabilirea de legaturi emotionale; validare sociala; managementul de criza.

Majoritatea consultantilor sunt de parere ca parametrii activitatii de baza cum ar fi numarul de postari, de urmaritori sau de tweet-uri sunt nesemnificativi, pentru ca nu masoara adevarata valoare de afaceri.

Mark W.

Schaefer abordeaza o perspectiva contrara.

in lumea reala, nu numai ca acesti parametri conteaza, ci e posibil sa fie chiar esentiali.

Mark W.

Schaefer: inainte de a scrie cartea m-am asigurat ca ideile pe care vi le prezint au fost testate pe campul de lupta.

Am scris pe blog despre ele, am tinut discursuri despre ele, am experimentat cu ele si le-am predat pe larg unor directori intr-un program de nivel masteral de la Universitatea Rutgers.

Am perfectionat mesajul si prezentarea pana intr-un punct in care am stiut ca vor atinge tinta si vor face o reala diferenta.

Am vazut rezultatele iar si iar, si stiu ca ceea ce am prezentat in aceasta carte functioneaza.

37.40 Lei

Pret vechi 44.0 Lei

Reducere 16%

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

RolEle reprezinta singura forma de marketing care poate sasi atinga consumatorii in fiecare etapa a procesului de cumparare din momentul in care compara produsele si pana in perioada de dupa achizitionare
Autorul prezinta 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale detinerii unui blog al companieiSeo
SchaeferInainte de a scrie cartea mam asigurat ca ideile pe care vi le prezint au fost testate pe campul de lupta

Clientii au cumparat si

Despre Act Si Politon

ACT și Politon este o editură românească cu sediul în București, specializată în literatură, ficțiune, non-ficțiune și lucrări academice.

Înființată în 1994, ACT și Politon a devenit un jucător proeminent în industria editorială românească, cunoscut pentru catalogul său divers și angajamentul de a promova autorii români atât pe plan intern, cât și internațional.

Editura publică o gamă largă de cărți din diferite genuri, inclusiv romane, colecții de poezie, eseuri, lucrări istorice, filozofie, psihologie și materiale educaționale.

ACT și Politon se dedică încurajării talentului literar și oferind o platformă pentru scriitorii în curs de dezvoltare pentru a-și împărtăși vocile și perspectivele cu cititorii.

Pe lângă accent pe literatura română contemporană, ACT și Politon mai traduce și publică lucrări de la autori internaționali, contribuind la schimbul cultural și la îmbogățirea peisajului literar românesc.

Cu o reputație de calitate, diversitate și semnificație culturală, ACT și Politon joacă un rol vital în modelarea discursului literar din România și nu numai, creând punți între culturi și încurajând dragostea pentru literatură în rândul cititorilor de toate vârstele și mediile.

37.40 Lei


Categorii Act Si Politon


Branduri carte


Politica de utilizare Contact