Dechor


Aramis - Sa intelegem adhd | dr. christopher green, dr. kit chee

Aramis

Aramis - Sa intelegem adhd | dr. christopher green, dr. kit chee

  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Cartea Sa intelegem ADHD, de medicii pediatrii Christopher Green si Kit Chee, isi propune sa ofere o privire de ansamblu asupra ADHD-ului.

Autorii subliniaza faptul ca ADHD nu se refera doar la neatentie si hiperactivitate.

Este, de fapt, vorba de o afectiune ce trebuie abordata prin prisma a patru aspecte: 1) deficitul de atentie, memorie si insuccese scolare; 2) hiperactivitate, impulsivitate, lipsa de control; 3) boli comorbide asociate, precum dislexia, tulburarea de tip opozitie-sfidare, tulburarea de conduita care nu tin strict de ADHD, dar care in cazurile multor copii reprezinta probleme asociate si 4) influenta mediului asupra copilului (copiii care sunt acceptati si ingrijiti cu dragoste se vor descurca mult mai bine in viata decat cei tratati cu violenta, ostilitare si critici).

Autorii analizeaza noile medicamente pentru ADHD.

In carte sunt discutate si probleme asociate sau asemanatoare ADHD-ului, precum depresia, anxietatea, sindromul Asperger, problemele de somn si sindromul bipolar.

Medicii pediatrii Christopher Green si Kit Chee subliniaza faptul ca parintii si specialistii trebuie sa aiba toti acelasi scop atunci cand seconfrunta cu ADHDsa ii ajute pe copii sa devina adulti, beneficiind de cea mai buna educatie posibila, de multa incredere in sine, cu aptitudini folositoare si bucurandu-se de relatii familiale armonioase.

Cartea Sa intelegem ADHD este o lucrare accesibila tuturor, parinti si specialisti, plina de sugestii practice care si-au dovedit valabilitatea si eficacitatea in activitatea clinica si educationala de acasa si de la scoala.

Anexele de la finalul cartii contin informatii suplimentare, precum rezumate ale celor mai noi descoperiri stiintifice, criterii de diagnostic curente, chestionare pentru parinti si profesori, informatii legate de programe de calculator si surse web credibile in privinta acestei teme.

Christopher Green, doctor in medicina, este medic pediatru si specialist onorific la Spitalul de Copii Westmead din Sydney.

Christopher Green s-a facut remarcat prin introducerea unor tehnici moderne in tratamentul ADHD in Australia.

Kit Chee, doctor in medicina, este medic pediatru specialist in probleme de comportament si de invatare ale copiilor.

Kit Y Chee este medic onorific la Sectia de Dezvoltare a Copilului din cadrul Spitalului de Copii Westmead din Sydney si consultant la Clinica de Invatare din acelasi oras.

Kit s-a specializat in cercetarea invatarii la copii, limbajului, ADHD-ului si in efectul tratamentului medicamentos bazat pe stimulente.

39.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

Aspecte1) deficitul de atentie memorie si insuccese scolare

Clientii au cumparat si

Despre Aramis

Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.

Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.

Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.

Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.

Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.

Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.

Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.

Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.

De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.

Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.

Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.

Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.

Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.

Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.

Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.

Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.

Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.

Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.

Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.

Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.

Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.

Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.

Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.

Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.

39.99 Lei


Categorii Aramis


Branduri sanatate


Politica de utilizare Contact