Dechor


Cetatea De Scaun - Sociologia comunicarii | simona stefanescu

Cetatea De Scaun

Cetatea De Scaun - Sociologia comunicarii | simona stefanescu

  • O stea, bazat pe 1 voturi

Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct si explicit, la principala caracteristica a scriiturii proprii domeniului: rigurozitatea abordarii tematicii studiate.

Spre deosebire de lucrarile elaborate din perspectiva jurnalistica, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicitatii sau relatiilor publice, sau de volumele subsumate abordarilor “traditionaliste” filosofice, filologice sau ale stiintelor comunicarii, volumul de fata propune disciplinarea academica a “gandirii despre” comunicare la dublu nivel: teoretic si metodologic.

Apelul la bibliografia actuala este imbinat, astfel, in mod fericit cu referirile critice si exacte la teoriile “clasice” din domeniu, iar sub-domeniile de studiu ale sociologiei comunicarii se reconstituie permanent in paginile volumului prin jocul constant dintre “nou” si “vechi”, spre beneficiul celui care citeste textul ca atare.

Prin bogatia informatiei si re-dispunerea ei in spirit interpretativ si creativ, Simona Stefanescu se dovedeste in acest caz “un autor” in sensul veritabil al cuvantului, oferindu-ne nu numai o contributie de referinta academica la studiul modern al sociologiei comunicarii, ci si un exemplu relevant de angajare in spatiul real al abordarii comunicarii, conducandu-si cu inteligenta cititorul spre redescoperirea dintr-o perspectiva inovatoare a unui univers partial cunoscut, partial necunoscut – comunicarea in secolul 21.

Este vorba, astfel, de o lectura nu doar necesara (in sens normativ, imperativ), ci si dezirabila intr-o contemporaneitate la care se poate aplica cu succes una dintre celebrele axiome ale Scolii de la Palo Alto”: “Non-comunicarea nu exista”.

40.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

DomeniuluiRigurozitatea abordarii tematicii studiate
Spre deosebire de lucrarile elaborate din perspectiva jurnalistica, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicitatii sau relatiilor publice, sau de volumele subsumate abordarilor “traditionaliste” filosofice, filologice sau ale stiintelor comunicarii, volumul de fata propune disciplinarea academica a “gandirii despre” comunicare la dublu nivelTeoretic si metodologic
Alto”Noncomunicarea nu exista

Clientii au cumparat si

Despre Cetatea De Scaun

Cetatea De Scaun este un brand românesc dedicat promovării tradițiilor și valorilor culturale ale regiunii.

Această marcă își propune să ofere produse autentice, inspirate de meșteșugurile locale, inclusiv articole de îmbrăcăminte, accesorii și suveniruri.

Misiunea Cetatea De Scaun este de a sprijini artizanii locali și de a aduce în atenția consumatorilor bogăția culturală a țării.

Brandul se angajează să promoveze produsele fabricate în mod sustenabil, încurajând consumatorii să aleagă articole care susțin comunitățile locale și care reflectă tradițiile românești.

Cu o atenție deosebită la calitate și design, Cetatea De Scaun reușește să creeze produse care sunt nu doar frumoase, ci și pline de semnificație.

40.00 Lei


Categorii Cetatea De Scaun


Branduri stiinte sociale. politica


Politica de utilizare Contact